Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Tribeca

piotr_grabowski, 6 lat temu
Silnik 3.6 260KM 191kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 117 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Subaru Tribeca 3.6 260KM 191kW 2009-2014 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Silnik
5,0
Całokształt
Chętnie kupiłbym kolejną Tribecę, ale Subaru zaprzestało produkcji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super. Mruczy świetnie. Pojemność 3.6 powoduje, że pojawia się banan na gębie. Po zakupie zainstalowałem instalację STAG i koszt paliwa wychodzi mi taki jak w Hondzie Civiv 1.4 na benzynie, a różnica - chyba nie muszę opisywać. Bekę serwisuję na bieżąco zgodnie z zaleceniami producenta i żadnych problemów.
5,0
Skrzynia biegów
Hydrauliczna i chyba wszystko jasne, ale nie uważam tego za wadę, bo odwdzięcza się bezawaryjnością. Trochę długo się zastanawia w trybie automatycznym (i to jest do czego można się przyczepić), ale wystarczy przełączyć w tryb SPORT i reaguje natychmiast.
5,0
Układ jezdny
No i tu dałbym szóstą gwiazdkę, ale jest tylko pięć :) Permanentny 4x4 chyba najlepszy na świecie. Powoduje że czuję się bezpiecznie. Wprowadzić go w poślizg się po prostu nie da (no nie mówimy tu o jeździe po lodzie albo wariactwach). Żeby spowodować zapalenie się kontrolki ESP, to naprawdę trzeba się postarać (wspominałem o wariactwie).
5,0
Karoseria
Auto rok 2008 i na dzień dzisiejszy - nic. Blachy zdrowiutkie. Żadnych oznak korozji.
Komfort
4,0
Widoczność
Gabaryty samochodu robią swoje. Z tyłu bardzo dobrą robotę robi kamera cofania. Szerokie słupki przednie, no cóż - trzeba bardziej się rozglądać.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, pod ręką. Nie trzeba nawet wyciągać za bardzo rąk. Siedzenia wygodne, trzymają dobrze. Pozycja za kierownicą uważam, że jest dobra.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się bardzo szybko. Szyby nie parują.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogromna. W porównaniu do VW Touareg, bije na łeb, oczywiście na korzyść Beki. Bagażnik równie wielki.
5,0
Wyciszenie
Nie jest to z pewnością Bentley, ale nie narzekam.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dałem max, bo jak rozmawiam z kolegami, którzy jeżdżą autami kompaktowymi to koszty są praktycznie takie same (mówię tu o standardowych częściach czy podzespołach, takich jak: tarcze hamulcowe, klocki, filtry, elementy gumowe zawieszenia itp), ale "grube rzeczy" to i do "Malucha" są drogie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość do ceny uważam jest adekwatna. No oczywiście zawsze może być taniej, a najlepiej za darmo :), ale trochę rozsądku.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No oczywiście to ideał nie jest. Przez sześć lat użytkowania: wymieniałem łożysko z piastą, tarcze hamulcowe z klockami (waga auta robi swoje), na pierwszym "garze" cewkę, jedną końcówkę drążka plus gumy drążka skrętnego. I to jest auto, które ma dziesięć lat i 117 tys. przebiegu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.6 260KM 191kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Tribeca 3.6 260KM 191kW
Średni koszt przejechania 100 km
99,00 zł
22,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Tribeca