Stosunek jakości do ceny przemawia za tym autem. Wielu znawców odradzało instalacje LPG. Mimo to jeździłem nim 2 lata bez zarzutów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Być może ze względu na instalacje LPG musiałem go czasem pokręcić kilka sekund. Poza tym silnik świetnie zbiera z dołu i pracował bezawaryjnie
5,0
Skrzynia biegów
Do komfortowej spokojnej jazdy i w trasę normalny tryb pracy skrzyni bez zarzutów. W mieście przy bardziej dynamicznej jeździe polecam tryb sport, wtedy jakoś wiele łatwiej było mi się dogadać z samochodem
5,0
Układ jezdny
Patrząc przez pryzmat cany jaką płacimy za samochód to komfort jaki daje Tribeca podczas jazdy może równać się jedynie z wiele droższymi markami.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże szyby, duże lusterka, wysoka pozycja kierowcy!
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma możliwości wyłączenia środkowych nawiewów co przeszkadzało mi przez jakiś czas. Poza tym bez zarzutów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Posiadam wersie 5 osobową i miejsca jest naprawde duzo
3,0
Wyciszenie
Tutaj musze przyznac ze przy predkosciach powyzej 130-140 przeszkadzało mi słabe wyciszenie. Ale podobno tak to już jest w SUVach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Podobno ASO Subaru jest jednym z droższych ale jakoś specjalnie tego nie odczułem
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie znalazłem w podobnym przedziale cenowym tak dobrego auta
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciągu 2 lat użytkowania
- spalona lampka oswietlenia w srodku
- mniej wiecej raz na rok wymiana zarowek H3 w przednich swiatlach
-
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy 160k km katalizator był do wymiany. Można było wymienić na nowy zaproponowano mi 15000zł lub wycięcie za 600zł.
Wycięcie spowodowało błąd silnika na stałe i odpięcie ESP i tempomatu.
Po włożeniu oryginalnego katalizatora błąd by zniknął
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.6 260KM 191kW
[l/100km]