Super auto, niepowtarzalna stylistyka zarówno wnętrza jak i karoserii. Odróżnia sie wśród tłumu vw, rav4 i hyundaiów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak to bokser, cichy, bez wibracji, dynamiczny. Nie ma z nim żadnych problemów. Zmieniać dobry olej co 10 tys a odwdzięczy sie bezproblemową eksploatacją. I co najwazniejsze - nie ma egr.
4,0
Skrzynia biegów
Mogła by szybciej reagować na redukcję, ale to nie jest auto do ścigania. Tribecą jeździ sie spokojnie, do tego została stworzona, a wowczas naprawde potrafi jechac ekonomicznie.
5,0
Układ jezdny
Perfekcyjny, stały napęd, wyważony, pozwala bezpiecznie pokonywać zakręty nawet z większą prędkością.
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja wystarczająca, szybko sie nagrzewa. Klimatyzacja działa doskonale w wersji z podwójnym ukladem dla pasażerów z tyłu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pasażerowie z tyłu mają wiecej miejsca, ale wygodne fotele sprawiają że kierowca nie ma na co narzekać.
5,0
Wyciszenie
Mega cicho, tylko szum opon co przy szerokości 255 jest oczywiste.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 3.0 do przyjęcia.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podswietlenie progów, fajne ale z czasem któraś lampka przestaje świecić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Rozszczelniona chłodnica.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
[l/100km]