Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Tribeca

Jack, 14 lat temu
Silnik 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 105 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru Tribeca 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW 2005-2014 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Luksusowe jak na Subaru wnętrze, kokpit:)
5,0
Całokształt
Świetna stylistyka modelu sprzed liftingu, później jest już normalnie, pierwsza wersja jest unikatowa, w szczególności czarna.
Wrażenia
5,0
Silnik
perfekcja, niesamowicie kulturalna praca, moc potrzebna do każdej sytuacji - na spokojny road trip jak i na dynamiczne wyprzedzanie.
4,0
Skrzynia biegów
Lepiej niż w Outbacku, to ta sama skrzynia chyba, ale ciut inaczej \"chodzi\", Outback był bardziej niemrawy z zmianie biegów - skrzynia za długa zastanawiała się nad właściwym przełożeniem, w Tribece tego się nie czuje
5,0
Układ jezdny
Subaru. Legendarna trakcja.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko w porządku, w każdą stronę, lusterka małe, choć fantastycznie pomagają przy cofaniu. Po lifcie są już większe.
5,0
Ergonomia
Najlepiej ze wszystkich modeli Subaru. Wnętrze bardzo przyjazne, a jednocześnie luksusowe - jak w kokpicie luksusowego samolotu pasażerskiego.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bardzo dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W porównaniu do innych modeli Subaru jest tu zdecydowanie najwięcej miejsca, w porównaniu do Q7 jest pewnie mniej. Ale nie mówimy o problemach z tożsamością kierowców z Q7. Tribeca jest duża, wersja 7 osób faktycznie pomieści duża rodzinę. Jest jeszcze miejsce na bagaż.
5,0
Wyciszenie
Cicho pracujący silnik, słychać tylko \"głośne\" opony \"18 z US.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na szczęście Subaru nie powinno często znajdować się w serwisie, spalanie średnio trzeba uznać 12 l, takim samochodem nie jeździ się jak coupe. To przecież rodzinny krążownik. Przy dostojnej jeździe pali tyle co Outback 3.0. MOżna więcej, szczególnie w mieście i szybko (powyżej 150) na autostradzie. Odrobina oleju w głowie pozwala znacząco obniżyć koszty spalania, aby stały się mało uciążliwe (tak, VWS Passat 1.9 pali mniej).
4,0
Stosunek jakość/cena
Oczywiście, kupiony z US, nie z salonu, choć co w tej cenie kupić, diesla z Rzeszy?
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Tribeca 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
14,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Tribeca