Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Tribeca

MM, 15 lat temu
Silnik 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 101 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Subaru Tribeca 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW 2005-2014 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Bardzo bezpieczny, znakomita trakcja, perfekcyjna niezawodnosc, przecietne materialy, bardzo dobre wykonczenie, komfortowe wnetrze o bardzo ladnej stylizacji, Swietny naped o charakterystycznym brzmieniu, spalanie przyprawiajace o zawal ekologow, dobre osiagi...samochod na kazda okazje i kazde warunki pogodowe...swietny na suchym asfalcie, rewelacyjnym na mokrej jezdni, sniegu, lodzie itp.
Wrażenia
4,0
Silnik
bardzo przyjemne (nie do podrobienia)brzmienie silnika. Osiagi bardzo dobre - jednakze w klasie duzych SUV-ow smoki takie jak Cayenne, czy FX50 niestety oglada sie tylko z tylu..
4,0
Skrzynia biegów
Dziala miekko i przyjemnie...niestety w chwilach slabosci czasami lubi lekko szarpnac..
4,0
Układ jezdny
W klasie SUV chyba jeden z lepszych ukladow jezdnych - bardzo dobre prowadzenie i doskonala trakcja w trudnych warunkach pogodowych...juz nie moge sie doczekac srogiej zimy ;-)) Symmetrical AWD Rules ! :-))
Komfort
4,0
Widoczność
Widac otoczenie - czyli wszystko OK ;-) Przy parkowaniu bardzo pomaga kamera z tylu.
4,0
Ergonomia
Wszystkie przelaczniki logicznie uporzadkowane (moze poza wlaczeniem swiatel pozycyjnych przy wylaczonym silniku ), prosta obsluga
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo sprawny automat klimy cichutko chlodzi... grzeje - wedlug zyczenia (Latem bardzo sprawne przewietrzanie tylu kabiny poprzez klime w drugim rzedzie)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Naprawde pojemna kabina...komfort w drugim rzedzie super...bagaznik co prawda to nie \"piwnica\" w stylu Q7 ale w codziennym uzytkowaniu oraz na dalsze eskapady calej rodziny w zupelnosci wystarczy.
5,0
Wyciszenie
Przy duzym obciazeniu silnika charakterystyczny dzwiek boksera. W pozostalych warunkach, nawet przy duzych predkosciach autostradowych cisza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Benzynowy silnik bokser 3l o mocy 245 km, masa pojazdu ponad 2 tony, staly naped 4x4, tradycyjny automat, gabaryty pojazdu...no coz po zatankowaniu pokazuje zasieg ok 450 km... Fani Subaru tankuja co 280 km ;-(( (Podsumowanie: spalanie na trasie jazda \"o kropelce\" 10 l/100km, \"normalna\" jazda na trasie 14 l/100km, autostrada \"przy reagowaniu na podpuszczanie\" przez innych kierowcow (ok. 200 km/h) 19-21 l/100km. Miasto...\"Hitchcock wysiada\" 22-29 l/100 km....ale frajda jaka daje ten samochod jest tego warta.. (milosnicy silnikow Diesla i tak beda uwazac, ze bredze ;-)))
4,0
Stosunek jakość/cena
Niestety wysoka cena..
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek...nie ma co komentowac :-))
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek nie ma co komentowac :-)))

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW [l/100km]

Średnie zużycie
18,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
29,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Tribeca 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
14,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Tribeca