Zawieszenie
: Tulejki na stabilizatorze wybiły się po około 15 tys. km. Cóż polskie drogi ale trochę za wcześnie. Na szczęście kosztują w ASO 30 zł.
5,0
Całokształt
Auto było przeze mnie kupione w salonie jako nowe, ale za wodą. Kosztowało tyle co nowy passat albo podobny samochód, a wygląda, jeździ i spełnia moje oczekiwania lepiej niż średniak z polskiego salonu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest po prostu subaru. Ciągnie od dołu, w mieście niesłyszalny, przy podrygach na trasie ryczy groźnie. Przyspiesza pod każdą górę.
4,0
Skrzynia biegów
Czasami trochę się zastanawia co ma zrobić. Mamy drugi automat - nowego accorda coupe, jest precyzyjniejszy.
5,0
Układ jezdny
4 razy 4 - zima za mną - cudownie. Trzeba mieć dobre opony, nie mylić z wielosezonowymi, są na każdy sezon i na żaden.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu widać co widać, czujniki parkowania trochę załatwiają sprawę.
5,0
Ergonomia
Proste, wygodne, niczego nie szukałem, obsługuje się intuicyjnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje, chłodzi kiedy trzeba, chcę odparować szybę mam to w 3 sekundy, co trzeba więcej?
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 5 miejscówkę, nawet jakbym chciał wozić wysokich mężczyzn (nie gustuję w chłopcach) pewnie czuliby się komfortowo. Miejsca a miejsca.
5,0
Wyciszenie
Po przesiadce z diesla, zastanawialem się w mieście czy silnik pracuje czy nie:)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali a i owszem, nie wiem czy auta tej klasy mają znacznie mniejsze apetyty. Jak kogoś nie stać na paliwo, jest wiele aut bardziej ekonomicznych.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
[l/100km]