Zawieszenie
: chociaz nie powinno ,ale trzeba nauczyc sie nim jezdzic, i duza ilość miejsca na tej klasy auto!!
5,0
Całokształt
przejechałem nim 15000 mil.i naprawde jeszcze dalej mnie to auto pozytywnie zaskakuje
Wrażenia
5,0
Silnik
jestem chyba najbardziej zadowolony z dotychczsowych ,ktore miałem ,myślałem o Lexusie RX 400,po jezdzie testowej ,nic szczegonego , spróbowałem mercedesa ML ,w drugim rzędzie siedzen się załmałem,tak mało miejsca,oparcia krótkie i nie wygodne,model 320 spala w miescie 18l ropy !i awaryjny, mój sasiad mial nowego Tuarega ,po roku sprzedał ,ciagła jazda do serwisu go załamała,wykończenie wnętrz też ze zlych materiałow.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Ale trzeba się nauczyc nim jeżdzić ,ja musialem nim jezdzic 3 miesiące zanim
pojechałem nim 200km/h, bardzo czuły uklad kierowniczy,twarde zawieszenie, jak w sportowym aucie, na zakretach prowadzi się jak Impreza, nie wierzycie ,zapiszcie się do szkoły jazdy do Krakowa,spytacie się Cholwczyca
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
jak oczywiscie na SUV
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tej klasy samochodów można tylko porównać wielkośc wnętrza do nielicznych,zawdzięcza to nisko, krotkimu położonemy silnikowi boxer
5,0
Wyciszenie
jak jadę powoli- nie słychać, szybko -ryczy jak sportowiec
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
porownójąc ML 320 CDI 18l w miescie-
to naprawdę spala Tribeca doskonale
4,0
Stosunek jakość/cena
chyba nikt nie powie,że to jest drogie auto ,patrząc na konkurencję, szczególnie nie rozumiem ludzi ,którzy kupują aut dla narodu (Tuareg) za kosmiczne pieniadze ,tak awaryjne auto!!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Subaru to auto sie naprawdę nie psuje ,a w stosunku do konkurencji !!!!,mysłe że tylko Lexus
może mieć podobna opinię ,potem długa przerwa........................
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
[l/100km]