Karoseria
: Rdzy żadnej no i wygląd który zwraca uwagę prawie wszystkich.
5,0
Całokształt
Super samochód , od momentu zakupu i wszystkich koniecznych wymianach i naprawach ( koszt 8.000 zł) samochód jezdzi bezproblemowo.
Wspaniały klasyk który będzie w przyszłości sporo wart ,a teraz daje mi dużo satysfakcji .
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Moim zdaniem taki klasyk powinien być już wart około 50.000 €uro , gdyz jego konkurentami w tamtych latach były Honda nsx oraz Ferrari Testarossa , znawcy tematu wiedzą ile te samochody dziś są warte, ale myślę że to nastąpi tylko trochę cierpliwości.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.3 i 24V 4WD 230KM 169kW
[l/100km]