Super bezpieczny (4x4, masywna konstrukcja, moc).Mało ekonomiczny (naped 4x4+masa=coś za coś).Bezawaryjny. Opowiadania o wadliwych skrzyniach sprowadzają sie do instrukcji jak prawidłowo używać aut.skrzynie biegów.To jest mój drugi SVX i skrzynie były i są o.k.
Wrażenia
5,0
Silnik
duży zapas mocy we wszystkich zakresach, flegmatyczny od 0-60km
4,0
Skrzynia biegów
przy normalnej eksploatacji bez zastrzerzeń.W wypadku niepoprawnej zabawy manualnej (typu tiptronik) istnieje możliwe uszkodzeń.Trzeba się jednak bardzo starać.Miałem 2 SVX i nic się nie działo.Nie wiem skąd ta opinia o słabych skrzyniach.Automatyczna skrzynia nie służy do mieszania biegami - stąd problemy u pseudo-sportowców-niech sobie kuią Imprezę i tam w manualu mieszają.SVX - to przede wszystkim automat(pytaj w serwisie)
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się jak po torowisku (idealne prowadzenie).Twardy.Sportowy czołg.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobrze przeszklony
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik o.k.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto sportowe to super + spory bagażnik.Jeżdziliśmy w 4 osoby na narty w Alpy z prowiantem.
4,0
Wyciszenie
Silnik daje sympatyczny "pomruk"
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko na trasie schodzi do 10,5l/100.Miasto min 12l. do 14l. zima i na ostro.Wystarcza mu 95oct.-ok.Napraw nie liczę bo się nie psuje.Serwis autoryzowany b.drogi.
4,0
Stosunek jakość/cena
Sportowe coupe z takimi parametrami, dla 4 osób, za takie pieniadze -nie ma porównania.