Super samochód. Wielozadaniowy. Trakcja zima i teren - czołg. Wszystko przejedzie. Oczywiście nie jest to pojazd gąsiennicowy... Na dalekich trasach super.
Wrażenia
4,0
Silnik
To nie jest samochód do scigania się. Subiektywne odczucie braku mocy to zasługa skrzyni CVT która zmienia przełożenia liniowo bez stopni. Przykładowo wciskasz gaz na 1500rpm i silnik trzyma te obroty a samochód przyspiesza jednostajnie - tak działa skrzynia CVT i nie czuć zmiany biegów - wydaje się że samochód nie przyspiesza bo nie czuć zmiany biegów a samochód przyspiesza.
5,0
Skrzynia biegów
Dla mnie jest super, ale wymaga przyzwyczajenia. Jeśli ktoś operuje gazem zero-jedynkowo to nigdy nie zaakceptuje pracy skrzyni CVT. Skrzynia nie wyje przy normalnej jeździe. Natomiast gdy but w podłogę to taki jest efekt ze skrzynią dostosowuje przełożenie do maksymalnych obrotów silnika. Gdy używa się gazu do 3/4 to nic takiego nie występuje. Silnik max 3000 RPM i jeszcze zmienia wirtualnie biegi.
4,0
Układ jezdny
Wysokie zawieszenie, więc w zakrętach tylko poprawnie.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5i 169KM 124kW
[l/100km]