Auto spełnia moje oczekiwania. Doskonale sprawdza podczas codziennego użytkowania. Daje radę w lekkim terenie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nagrzewa się wieczność. Jak osiągnie optymalną temperaturę to do jego pracy nie można się przyczepić.
5,0
Skrzynia biegów
Najlepsz Cvt na rynku. Do połowy gazu pracuje liniowo. Przy mocniejszym wciśnięciu gazu emuluje zmianę biegów. Świetnie działa w trybie manualnym - zmiana łopatkami przy kierownicy.
5,0
Układ jezdny
Nigdy wcześniej nie miałem przyjemności jeździć samochodem z tak dobrym napędem. Nie zdążyła mi się sytuacja, w której przód lub tył auta traci przyczepność. Jak przesadzę z prędkością wejścia w zakręt to samochód zachowuje się przewidywalnie i uślizgu doznają jednakowo koła obu osi.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag. Widoczność do przodu znakomita. Przy cofaniu pomaga kamera.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i klimatyzacja bardzo wydajna. Mankamentem jest długo nagrzewający się silnik. W związku z tym w okresie zimowym trochę trwa zanim wnętrze osiągnie komfortową temperaturę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca pod dostatkiem. Nikt nie powinien narzekać.
4,0
Wyciszenie
Do 160 km/h podróżuje się komfortowo. Powyżej tej prędkości pęd powietrza staje się hałaśliwy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy co 15 000 km. Często w odniesieniu do konkurencji
4,0
Stosunek jakość/cena
W porównaniu z konkurencją cena zakupu za dobrze wyposażony samochód wydaje się akceptowalna. Otrzymujemy samochód wyposażony w doskonały prawdziwy napęd 4x4, aktywny tempomat. Auto jest wykonane w Japoni
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pękły obudowy lamp przeciwmgłowych - wg mnie na skutek przegrzania. Serwis nie podzielił mojej opinii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie wydarzyło
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0D 150KM 110kW
[l/100km]