Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Outback V Crossover

at, 6 lat temu
Silnik 2.5i 175KM 129kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru Outback V Crossover 2.5i 175KM 129kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
4,64
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Fantastyczny i praktyczny samochod; siedzenia tak wygodne ze sie wysiadac nie chce; dlugo wahalem sie co kupic po sprzedaniu vw passata ale stwierdzilem ze bedzie to japonczyk (tylko nie toyota bo jedynie moglaby to byc ravka ale do subaru to jej zostaja lata swietlne pod kazdym wzgledem; o hybrydzie nawet nie wspominam bo to ma klopot z wyjechaniem nawet na kretowisko a oszczednosc 2l paliwa to zadna oszczednosc jak przyjdzie wymienic baterie, z kolei mazda cx-5 2.5 to za duze pieniadze za tak maly samochod)
Zawieszenie : super zestrojone; to auto jest bardzo stabilne
Silnik : daje rade i przy odrobinie umiejetnosci wystarczajacy do tego auta (chyba ze ktos sie chce scigac od swiatel do swiatel)
5,0
Całokształt
Jest to w tej chwili najlepsze auto w tej cenie na rynku; niesłychanie wygodne i skuteczne w trudnych warunkach zimowych przy głębokim śniegu i na śliskiej nawierzchni
Wrażenia
4,0
Silnik
200 KM by sie przydało ale po ponad pół roku uzytkowania nauczyłem sie uzywać manetek wraz z trybem sport i nie jest źle; do 160 km/h jest w miare cicho pozniej juz nieco gorzej ale w koncu jest to kawal budy
4,0
Skrzynia biegów
bez manetek byloby slabo ale z manetkami jest calkiem dobrze; swietna skrzynia do jazdy w trudnych warunkach; do tej pory balem sie automatu z uwagi na zjazdy ze stromych wzniesien na sliskiej nawierzchni ale teraz nie zamienilbym sie na manuala za zadne skarby; w trakcie ostrego przyspieszania trzeba zredukowac nawet o 2 biegi i silnik zaczyna sie ladnie krecic (trzeba tyko uwazac na obroty bo przy gwaltownym przyspieszaniu nie wrzuci ona wyzszego biegu i trzeba to wymusic manetka); na poczatek mze to jest troche trudne alke pozniej bardzo latwe
5,0
Układ jezdny
super po prostu super; lepszego auta nie mialem; moje poprzednie VW byly tylko poprawne a to auto jest GENIALNE
4,0
Karoseria
mam jedno wgniecenie na masce nie wiem skad i jak ale jest; cofniecie w przedni zderzak przez innego uzytkownika zero sladow poza zniszczona tablica rejestracyjna; nie widze na razie wad
Komfort
5,0
Widoczność
znakomita
5,0
Ergonomia
wszystko pod reka i bardzo intyicyjne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest dobra; brak mi troche podgrzewanej przedniej szyby jak w autach niemieckich
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
FANTASTYCZNA
4,0
Wyciszenie
dobre; przy duzych predkosciach robi sie glosno ale w koncu to auto jest zawieszone 20cm nad ziemia
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ani duze ani male; jak na auto tej klasy do zniesienia; serwis poki co nie tak drogi okolo 1300 zl po 15 tys. (nie ma tragedii); auto spala srednio 8.5l od poczatku uzytkowania przy czym 50% przebiegu to Krakow i korki
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma lepszego auta w tej cenie na rynku w tej chwili; za tak wyposazonego passata alltrack trzeba dac znacznie wiecej niz za OBK w wersji comfort ktora jak dla mnie ma praktycznie wszystko; z tym ze vw jak dla mnie to zamknieta historia nigdy wiecej tego szmelcu rdzewiejacego po 5 latach i do ktorego musialem dolozyc 25% wartosci poczatkowej przez 9 lat uzytkowania na serie roznych napraw (jedynie hamulce i zawieszenie w tym bylo dobre);
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIE MAM ZADNYCH USTEREK JAK DO TEJ PORY; BYLOBY ZLE GDYBY BYLY; ZRESZTA MAM 5 LETNIA GWARANCJE
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5i 175KM 129kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Outback V Crossover