2.5 by Subaru czego chcieć więcej? 3.0/3.3/3.6 H6!
4,0
Skrzynia biegów
2.5 Litra benzyna, 60% trasa 40 tyś.km spalanie średnie 8,1. Super Eco skrzynia ale czasami irytuje, że 175KM rozpędza 1600kg w ponad 10sek.
5,0
Układ jezdny
AWD by Subaru nic dodać nic ująć.
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu widać dużo w parkowaniu pomagają wypukłości na masce.
Duże lusterka, duże szyby, duży ekran kamery cofania. Światła LED świetnie oświetlają drogę, chociaż trzeba przyznać że fioletowo-różowa ramka wokół denerwuje.
5,0
Ergonomia
Dużo miejsc na odłożenie kluczy, telefonu czy innych rzeczy codziennego użytku. w drzwiach mieści się 0,7l(wody oczywiście). Wszystko tam gdzie chcemy żeby było.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa tak jak potrzeba. Jedynie irytuje że ogrzewanie tylnej kanapy dostępne jest w USA, Japonii i Hiszpanii, a u nas nie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest tyle ile potrzebuje przeciętna osoba,a nie wozimy ze sobą zbędnej przestrzeni
4,0
Wyciszenie
Jest dobrze, powyżej 160km/h robi się głośno, oprócz wiatru dokucza silnik który zaczyna pracować na wyższych obrotach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie trzeba być ecomaniakiem żeby zejść w mieście poniżej 7,5l/100km, a w trasie poniżej 6,5l/100km. W trasie jak się bawimy manetkami, si-drive ustawimy w tryb S spali nam 10-12l/100km, moim zdaniem spoko.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bez konkurencji. 2.5l benzyna, full opcja, najlepszy napęd AWD z prześwitem 20cm, za ok 160 tyś.PLN. Volvo XC70, V60CC podobnie wyposażone to koszt 200tyś. Audi a4 allroad podobnie, a6 jest już dużo droższe.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
fotel kierowcy zmienia zapisaną pozycję, a że pamięć jest podpisana pod kluczyk to za każdym razem trzeba fotel ustawić na właściwą pozycję. pamięć była już wielokrotnie ustawiana lecz po pewnym czasie fotel znów zaczyna jechać do góry.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5i 175KM 129kW
[l/100km]