Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Outback V Crossover Facelifting

Maciejo1224, 5 lat temu
Silnik 2.5i 175KM 129kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru Outback V Crossover Facelifting 2.5i 175KM 129kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,43
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Wg katalogu ma ponad 10s 100km/h, ale wydaje mi się, że jest nieco lepiej.
Przeniesienie napędu : Jazda z tym AWD w zimie to sama przyjemność :)
5,0
Całokształt
Auto genialne pod każdym względem. Mega komfortowe, przestronne z bardzo dobrym nagłośnieniem Harman/Kardon, naszpikowane elektroniką, a co za tym idzie bardzo bezpieczne i o dziwo ekonomiczne, do tego niezawodny stały napęd na 4 koła i prześwit 20cm. Czegóż chcieć więcej.
Wrażenia
4,0
Silnik
2.5 litrowy wolnossący benzyniak, wbrew panującym trendom downsizing'owym to już coraz większa rzadkość. 175 koni w zupełności wystarcza do komfortowego przemieszczania się zarówno po mieście jak i w trasie. Gdyby było z 30 koni więcej byłby ideałem ! No i ten dźwięk boxera :)
4,0
Skrzynia biegów
Niby CVT, ale naprawdę świetna robota. Zero wycia przy przyspieszaniu (kto jeździł Toyotą z CVT ten wie o czym mowa). Charakterystyka działania mocno zbliżona do klasycznego automatu, biegi zmienia nieodczuwalnie. Również w trybie sportowym jak i manualnym bawiąc się łopatkami przy kierownicy bardzo dobrze sobie radzi.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie nieco twarde i słychać każdy większy wybój na drodze, ale może to kwestia przyzwyczajenia.
4,0
Karoseria
Lakier jak w większości Japończyków, mógłby mieć trochę grubszą warstwę i być trochę mniej podatny na zarysowania, ale to już raczej wina ekologii...
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonale, zarówno z tyłu jak i z przodu, słupki nie przeszkadzają w widoczności. No i kamery : przód, prawe lusterko i tył robią dobrą robotę.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Dobrze, że w dalszym ciągu są fizyczne przyciski i nie trzeba grzebać w stacji multimedialnej, aby włączyć bądź wyłączyć jakąś funkcję. Również Apple Car Play już występuje w tej wersji.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja chłodzi jak należy, ogrzewanie również bez zastrzeżeń. Podgrzewane fotele oraz kierownica dają komfort w zimie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacja. Miejsca jest pod dostatkiem dla każdego z podróżujących zarówno nad głowami jak i na nogi, czy to z przodu czy na tylnej kanapie, porównywalnie co w Skodzie SuberB. Bagażnik ok 560 litrów.
4,0
Wyciszenie
I tu jest naprawdę bardzo dobrze, do 140 km/h rewelacja, powyżej już trochę zaczynają docierać dźwięki z zewnątrz. Autostrada : 150-170 km/h można swobodnie rozmawiać, ale szum już odczuwalny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze przed pierwszym serwisem, ale nie zakładam więcej niż 1200 zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wydaje mi się, że jest adekwatnie. W wyposażeniu nie brakuje chyba niczego poza wentylowanymi fotelami. Poza tym trzeba pamiętać o akcyzie, która po przekroczeniu 2 litrów wynosi prawie 18% więc gdyby nie to to Outback nie miał by żadnej konkurencji.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak, za świeże auto, ale myślę, że nie będzie niespodzianek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5i 175KM 129kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Outback V Crossover Facelifting 2.5i 175KM 129kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Outback V Crossover Facelifting