Super samochód, prawie niezawodny. Po 250 000 wymiana sprzęgła, po 270 000 usunięcie DPF, poza tym same drobne usterki, najbardziej denerwującą - nieszkodliwą- stukanie luźnych klocków hamulcowych. A po 200 000 dobielające szmery i stuki z okolic bagażnika.
Wrażenia
4,0
Silnik
Całkiem nieźle - dawał radę .
4,0
Skrzynia biegów
Zmiany biegów z oporem, czasami przy szybkiej zmianie biegów zgrzyty
4,0
Układ jezdny
Tu bardzo fajnie, niejednokrotnie wydostawałem się z błota, czasami ni dawał rady podjechać pod górę, mocno pod sterowny na śliskich zakrętach . Do przyzwyczajenia się.
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Krótkie fotele, trochę uciążliwe w długich trasach.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super dużo miejsca.
3,0
Wyciszenie
Tak sobie, do 100km/h ok powyżej już głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogie części oryginalne, są zamienniki
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 150KM 110kW
[l/100km]