Przeniesienie napędu
: Właściwości jezdne i absolutna niezawodnośc.
4,0
Całokształt
Uważam, że Subaru Outback to niespotykana kwintesencja rozsądku motoryzacyjnego. Porównując z BMW5, których kilka wcześniej posiadałem, to Outback jest pod każdym względem lepszy oprócz wyciszenia i stylistyki. Teraz od liku miesięcy planuję go sprzedac i kupic kolejne auto i nie jestem w stanie znaleźc alternatywy. Chyba skończy się kolejnym Outbackiem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie wiem jak oni to robią ale nie jestem w stanie znaleźc wad.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
To jest jakiś fenomen. Wrażenia z wyjazdu z ciasnego ronda na pełnym gazie mówią wszystko.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z tyłu jest tyle co w limuzynach za 600 tysięcy.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duże 4-napędowe kombi o lepiej niż dobrych osiągach pali 6,5 litra w trasie i 7,0 w mieście. Całkowity brak usterek.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych. Co prawda 2 razy spaliła mi się żarówka postojowa, ale stało się to na kilka dni przed planowym serwisem rocznym i nie wymieniałem ich osobiście. Poza tym kompletnie nic. Gdy muszę dolac płynu do spryskiwacza to długo szukam rączki do otwierania maski, bo nie podnoszę jej w innych celach. I tak jest od momentu zakupu 7 lat temu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 150KM 110kW
[l/100km]