Właściwości jezdne jak zwykle w Subaru na 5+
Obszerne wnętrze, spory bagażnik. Nie najlepsza jakość materiałów, ale tragedii nie ma. DPF, jak to zazwyczaj, główny problem...
Wrażenia
4,0
Silnik
oszczędny, dość cichy, po tuningu naprawdę mocny. Potrzebny dobry mechanik. W moim przypadku problemy z DPFem z powodu pękniętego dolotu, czego w ASO nie mogli zdiagnozować :(
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów. W porównaniu z Forkiem 2007 2.0 benzyna znaczna poprawa!
5,0
Układ jezdny
klasa sama dla siebie. Tylko Audi quattro prezentuje podobny poziom
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na swoja klasę OK. Da się jechać na autostradzie 180 i nie stracić słuchu (wysokie i kanciaste auto, duże lusterka)
4,0
Ergonomia
P japońsku.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca. Z tyłu też
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Najwięcej kosztów do tej pory generował DPF, choć właściwie powinienem napisać niedouczeni mechanicy - pęknięta rura od dolotu turbo zasysała powietrze, co skutkowało ciągłym wypalaniem DPFu. Niestety nie byli w stanie tego zdjagnozować... Części droższe niż do europejskich konkurentów (oczywiście nie myślę o segmencie premium) ale auto jak na razie jest trwałe.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jednym słowem dużo taniej niż VOLVO XC 70 czy audi 6 allroad
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 150KM 110kW
[l/100km]