Silnik rewelacyjny, trzeba tylko od czasu do czasu przeczyścić wtryski. Mam taki specyfik - dodaję przy tankowaniu. Wbrew pozorom najlepiej jeździ i mniej pali przy obrotach 2-3 tys. Mozliwa jest jada 1500 obr ale mam wrażenie że się męczy. Z kolei ciągnie nawte przy 4 tys obr. Zachowuje się jak benzyna.
4,0
Skrzynia biegów
Przy zimnym silniku trochę ciężej wrzuca się 1 bieg. Poza tym żadnych problemów.
5,0
Układ jezdny
Trzeba się przyjechać żeby docenić :) Super.
Komfort
5,0
Widoczność
Żadnych uwag.
5,0
Ergonomia
Sięgam wszędzie gdzie chce.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Diesel produkuje mniej \"ciepła\" niż benzyna. Duży samochód i wewnątrz nagrzewa się dłużej niż mój poprzedni samochód.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Naprawde bardzo dużo miejsca. Samochód nie wygląda, na tak obszerny wewnątrz.
5,0
Wyciszenie
Jest super. Czasami ludzie myślą, że to benzyna.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie potrzebuje ekonomiczniej. Średnio latem 7,2 l zimą 8.8 l/100km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Mógłby być tańszy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co gumowe tuleje stabilizatora po dwóch latach jazdy.
Wartość gumek 40 zł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 150KM 110kW
[l/100km]