Przeniesienie napędu
: napęd to jedyne co mnie cieszy w samochodzie, naprawdę coś.
2,0
Całokształt
daję źle bo to samochód plastik-fatastic. Samochód za 150000 zł który niestety trzeszczy jakby miał się złamać kiedy zjeżdżam nim z krawężnika. Nie wymagałem od niego właściwości terenowych bo do tego sa inne auta. Auto żony o podobnym przebiegu za 1/3 tej kwoty mniej trzeszczy. Sorento kolegi też.
Wrażenia
3,0
Silnik
Praca na biegu jałowym poniżej krytyki. Szarpie, rzuca silnikiem, jak załączy się klima ma ochotę zgasnąć. Olej wcina jak głupi. Zresztą już w salonie dostałem litr na dolewki i jest kontrolka poziomu, więc Subaru zdaje sobie z tego sprawę. To moje pierwsze auto, co nie przejeżdża od wymiany do wymiany bez dolewki. Przy 30000 padły świece żarowe, ale po wielu telefonach i rozmowach wymienili mi je w ramach gwarancji.
3,0
Skrzynia biegów
wajhowanie jak w Starze. Przyzwyczaiłem się
5,0
Układ jezdny
wspaniale, jak kupowałem to przeważyło inne mankamenty jak na przykład brak automatu, czy tandetne plastiki.
Komfort
4,0
Widoczność
duże auto,duże szyby, dobra widoczoność
4,0
Ergonomia
spoko
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak nawiewu na tył w aucie za te pięniądze??? Moja wina, że nie zwróciłem na to uwagi przy zakupie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duże auto, dużo miejsca co tu pisać
4,0
Wyciszenie
może być
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to zużycie do tej wielkości auta i AWD to doskonały wynik
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nowe auto, za mały przebieg chyba, żeby coś miało się dziać. Wymiana świec żarowych i sterowania radiem jak do tej pory + eksploatacja jak klocki.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
sprzęgło jeszcze całe
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 150KM 110kW
[l/100km]