Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Outback IV Crossover

Beny, 13 lat temu
Silnik 2.0 D 150KM 110kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 80 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Subaru Outback IV Crossover 2.0 D 150KM 110kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bo pięknie brzmi i chodzi oraz napęd 4x4. Ktoś pisał, że na postoju nierówno pracuje - chodzi o filtr cząstek stałych na wydechu i dopalanie tego świństwa więc tak ma być
5,0
Całokształt
Auto godne polecenia - naprawdę przyjemnie się podróżuje. Nawet po długiej trasie (kilkaset km) nie czuje się zmęczenia. Trzyma się drogi jak przyklejony - parę razy złapałem się na tym, że nawet w ulewnym deszczu i drodze z koleinami leciałem 130. Zimą w góry super. Miałem lekkie obawy o sprzęgło (było coś o tym w mediach przed rokiem), ale na razie jak widać wszystko gra i hula jak trzeba.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pięknie pracuje, a jeszcze piękniej brzmi. Pomruk boksera Subaru to nie klekot typowych diesli.
5,0
Skrzynia biegów
NIe mam żadnych zastrzeżeń - bardzo przyjemnie wachluje się wajchą.
5,0
Układ jezdny
Pierwsze auto 4x4 i żadnych uwag. Rewelka.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie narzekam na widoczność do tyłu bo ten typ tak musi mieć. Jestem bardzo zadowolony.
5,0
Ergonomia
Depnę mocniej to i wciągnie trochę więcej. Albo biorę auto z małym silnikiem (oszczędnym) i nie mam radości z jazdy, albo coś o większej pojemności, ale paliwożerne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu jedyne zastrzeżenie: w trybie automatycznym (klima, ogrzewanie) nie można samemu dobrać wylotów powietrza. Gdy gorąco, klima daje ostro w klatę, gdy zima, wszystko leci na nogi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
189cm i mogę jeździć w kapeuszlu :-) Z tyłu dzieciaki po 185 i też luzik. Do tego można regulować tylne oparcia pasażerów.
5,0
Wyciszenie
No jedynie zaobserwowałem, że podczas dużej ulewy bardzo głośno słychać bębnienie kropek deszczu o karoserię. Ale zaraz się zreflektowałem, że jadę prawie 130 (ach, to 4x4)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali dokładnie tyle, co poprzednicy, a ma stały napęd na 4 koła więc ogromny pozytyw. Przeglądy w ASO na podobnym poziomie, jednak z racji 4x4 dochodzą dodatkowe rzeczy (np. jakiś olej przekładniowy po60kkm)
4,0
Stosunek jakość/cena
Daję \"dobrze\" bo nie rozumiem, dlaczego w PL Outback kosztuje 150k, a na przykład na takiej Litwie o 25kPLN mniej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 45kkm widoczne wytarcia srebrzanki na kierownicy wielofunkcyjnej w okolicach przycisków, podobnie na dźwigni zmiany biegów Po 60kkm wymiana łożyska lewy przód (na gwarancji) Po 60kkm wymiana dywaników gumowych (oryginalne Subaru) - przetarł się pod stopą kierowcy. Po 60kkm wymiana nakładki gumowej na pedale sprzęgła - przetarła się Po 75kkm wymiana wentylatora (na gwarancji)- chodził ok, tylko przy tym zaczął świerszczeć :-)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie poważnych usterek brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Outback IV Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Outback IV Crossover