Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Outback IV Crossover

Mariusz, 13 lat temu
Silnik 2.0 D 150KM 110kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru Outback IV Crossover 2.0 D 150KM 110kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Subaru zaskakuje codziennie, szczególnie w sytuacjach ekstremalnych na zakrętach. Kiedy wydaje Ci się , że przegrałeś ostanie życie otrzymujesz kolejny bonus. Auto dla ludzi bardzo rozważnych i opanowanych. Pomimo rozmiarów i silnika diesla rozpedzienie go do 200 km nie zajmuje dużo czasu, a każdy zakręt staje się kolejnym fantastycznym wyzwaniem... W poprzednich wersjach audio to było plastikowe granie jakie niektórzy mogą pamiętać z czasów ryneczków i bazarów - w tej wersji otrzymaliśmy zestaw 5+1 z subbuferem robi wrażenie, szczególnie przy odsłuchiwaniu CD
4,0
Całokształt
Dwie ważne zalety Subaru : 1. To SUBARU - made in Japan 2. Silnik + napęd na 4 łapy I wady. Być może gdybym nie miał doświadczenia z innymi autami w życiu nie pomyslałbym , że Subaru może mieć wady 1. Brak ksenonów AFL - w nocy przy dynamicznej jeździe widzisz na światłach mijania tylko 100m do przodu. Nie trudno sobie obliczyć w ile przejedziesz i masz czasu na reakcje przy prędkości 100km/h a nie zawsze możesz używać świateł drogowych (długich) 2. Lusterka nie są fotochromatyczne - boli jazda w nocy 3. Tylk szyba kierowcy jest opuszczana i zamykana przy 1 naciśnięciu - i to dość szybko - szyba chodzi jak gilotyna 4. Brak podświetlenia otworów wentylatora 5. Brak delikatnego podświetlenia na nogi - w nocy jak coś spadnie na podłoge to ... 6. Beznadziejna obsługa telefonu - koszmar ! Oczywiście + jest więcej i to przeważyło za zakupem ale to są rzeczy , które bolą mnie osobiście. kolejna rzecz jaką otrzymujesz kupując Subaru to prestiż i co dla mnie było szczgólnie miłym zaskoczeniem to pozdrowienia wlaścicieli tych aut - stwarza to nie samowitą atmosferę i czujesz, że nie jesteś burakiem z BMW tylko kimś wyjątkowym...
Wrażenia
4,0
Silnik
Cztery gwiazdki dlatego, że silnik z jakiś powodów czasem na biegu jałowym \"0\" pracuje głośno i niereguralnie. Inżynierowie Subaru też nie wiedzą WHY ?!?!? To moje drugie Subaru, poprzednie Legacy w Dieslu miało ten sam problem.
4,0
Skrzynia biegów
Jak na Subaru moto mogli się trochę bardziej postarać! Drążek ma za długie skoki, wybieranie biegów mało precyzyjne. Do tego odgłos dobijanego drążka jak w koreańskich autach z lat 90
5,0
Układ jezdny
Jedyne auto jakie może konkurować z Subaru to Audi. Niesamowita precyzja kieowania i trzymanie na drodze. Przed zakupem bałem się, że jazda po zakrętach co by nie było wyższym autem będzie sprawiała problemy - po 4 tys km wiem, że to poprostu SUBARU ;) Tak samo z prędkością nie ma żadnych oporów przed dobiciem do 200. Jak zapomnisz ściągnąć nogi z gazu to przypomni Ci o tym przy 230 automat odcinający dopływ paliwa. Oczywiście u nas tego nie dokonasz tylko u naszych zachodnich sąsiadów. Mam ten przywilej, że mieszkam nie daleko granicy :D
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała widoczność. Trochę za jasne szyby jak dla mnie i we wnętrzu podczas upalnych dni w aucie jest jak na patelni. Przyciemniłem tył i temperatura trochę spadła do tego ludziska nie zaglądają.
4,0
Ergonomia
Jak to w SUBARU - wszystko na miejscu. Spitolona obsługa telefonu przez fabryczny bluetooth!!! To jakiś żart!!!! Auta dużo gorszej marki posiadają wybieranie osoby do , której dzwonimy z telefonu!! Tu nie ma !! Mało tego nie wiesz kto do Ciebie dzwoni - nawet jeśli jest to osoba zapisana w książce telefonicznej auta!! Nie można przeszukać chociażby historii dzwonienia z kierownicy tylko trzeba albo odszukać telefon i w nim grzebać albo bawić się nieporęcznym pokrętłem w radio !!! Dla mnie żenada !!! Za obsługę telefonu tylkko 4
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemowe. Denerwuje tylko jazda nocą jak chcesz zamknąć nawiew i musisz poszukać po omacju zamknięcia - nie jest oświetlony !!! Nawet koreańczycy mają podświetlone ale z jakiegoś powodu Subaru stwierdziło, że ich klienci będą śmigać tylko w dzień. Do tego te prawdziwie plastikowe obudowy wentylalcji wali chinszczyzną ! Ja wstydziłbym się wstawienia takiego badziewia do takiej marki, powinni zrobić akcję serwisową i wymienić tą tandetę. Może i będzie to trwałe bo to w końcu Subaru ale wali latami 90 i psuje smak Subaru. Brak nawiewu dla pasażerów z tyłu nie będę już pisał., że konkurencja to już dawno ma
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tylko SuperB i Mercedes S mają tyle przestrzeni. Niesamowity skok jak na konserwatywne Subaru. Subaru zmieniło wygląd tak, że nie można pomylić tego auta z żadnym innym czy pomylić z poprzednią wersją - tak jak jest to w przypadku VW Golf. Do tego rozkładane tylne fotele! Rewelka.
5,0
Wyciszenie
Subaru zawsze było ciche ale teraz przeszli samych siebie!!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnia z 4 tyś km - 5,8 przy stałym napędzie na 4 łapy ! Miasto + trasy. Jeśli nie przekroczysz 90 km i będziesz obchodził się z gazem bardzo delikatnie to średnie 5l/100 km to norma - ale to dla cierpliwych.
4,0
Stosunek jakość/cena
Pojechałem do dealera Subaru w Jeleniej Górze i dałem się skusić. Miła profesjonalna obsługa do tego jestem marudą i lubię rabaty... Od słowa do słowa dostałem cenę jaką chciałem :) Kupując Subaru otrzymujesz przede wszystkim samochód, gadżety są dopiero na ostatnim miejscu. Fajnie byłoby gdyby Subaru nie było już tak surowe i nowinki techniczne trafiały do tych aut szybciej niż teraz, Subaru należy do elity aut gdzie liczy się niezawodność a wygląd .... Co to jest wygląd ? Auto ekonomiczne i dobrze spasowane ale przeglądy co 15 tys km .... każdy kosztuje 1500 zł ... zastanów się czy ten samochód wart jest takich pieniędzy ...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niestety w tej wersji nadal jest problem ze sprzęgłem... Należy obchodzić się z nim jak z jajkiem...

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Outback IV Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Outback IV Crossover