Inne
: Zaskoczenie był silnik i przeniesienie napędu a szczególnie odczuło się to zimą.
5,0
Całokształt
Parę samochodów do tej pory przeszło przez moje ręce. Z nich wszystkich obecny oceniam najlepiej i mam nadzieję, że zdania nie zmienię.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik cichy i elastyczny szczególnie w porównaniu z Vectrą 1,9 CDTi. Przyjemne jest to, że po przekroczeniu 3000 obrotów/ min dalej silnik ciągnie.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia na początku trochę ciężka w ubsłudze( biegi ciężko wchodziły) i wymagała chwili przyzwyczajenia. Zestopniowanie w porównanu z Vectrą to inny świat.
5,0
Układ jezdny
Napęd 4x4 szczególnie zimą robi swoje. Jedzie się pewnie po śliskich drogach oczywiście z rozsądkiem. Napęd 4x4 nie oszuka praw fizyki. Najlepsze w zimie są miny kierowców pewnej marki jak na śliskiej nawierzchni trzeba ruszyć z pod świateł ja jadę a oni stoją w miejscu - wrażenia bezcenne.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobrze. Do tyłu przy parkowaniu niezbędne czujniki. Do przodu trzeba się przyzwyczaić.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu nawet nie trzeba sięgać do instrukcji.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie ogrzewanie mogłobybyć bardziej wydajne. Nie to, że jest zimno ale ja mam inne oddzucie komfortu cieplnego. Wentylacjia i klima bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W porównaniu z obecną klasą średnią za wyjątkiem Mondeo to miejsca jest dużo. Jestem wysokim kierowcą o wzroście powyżej 190cm i ani ja ani pasarzerowie za mną nie narzekają, że jest ciasno.
5,0
Wyciszenie
Inni powinni się uczyć od Subaru jak wygłuszyć samochód na dobrej drodze w tym kierunku jest obecna cytryna C5
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Kupiony na firmę to inaczej rozkładają się koszty.
Zawsze mógłby być tańszy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie nic ale auto młode
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie nic ale auto młode
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 150KM 110kW
[l/100km]