Silnik jak dla mnie ma niespotykana elastyczność. ciągnie od 1300 obrotów, a powyżej 1500 to już bardzo ładnie przyśpiesza. Brak wibracji, nic nie słychać, trzeba śledzić obrotomierz.
5,0
Skrzynia biegów
Jest nowa więc chodzi nieco \"ciężko\" (precyzyjnie trzeba mieszać gajgą), ale to normalne za parę tysięcy będzie tak jak trzeba. To świadczy o precyzji wykonania i małych tolerancjach wykonania części.
5,0
Układ jezdny
coż, po prostu rewelacja, komfortowo, ale nie za miękko, świetnie trzyma się drogi, super balans pomiędzy komfortem a osiągami.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra. Duże lusterka pomagają
5,0
Ergonomia
bez zastrzeżeń
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Póki co tylko grzeję, ale chyba nareszcie poprawili ten element
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Aż nadto. Znalazłem w sieci taką porównywarkę wszelkich wymiarów. Okazało się, że Volvo XC90, które rozważałem jest mniejsze :-). Gdybym nie sprawdził nie uwierzyłbym.
5,0
Wyciszenie
ten silnik chodzi tak cicho, że nie ma czego wyciszać. Mimo to wyciszenie jest i do 160 (więcej póki co nie jechałem) poziom hałasu jest ledwie zauważalny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jest na dotarciu, jedna trasa a reszta lokalne podjazdy i średnia 6,8. Jak na docierano auto uważam, że bardzo dobrze
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic nie stuka nie puka, nawet krata do odliczenia VAT jest dobrze przemyślana
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie mogę de facto ocenić. Oceniam markę i wcześniejsze doświadczenia z nią związane
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 150KM 110kW
[l/100km]