Silnik cichy, ogromny moment od niskich obrotów, pracuje aksamitnie (jak przystało na H6). Bardzo niskie zużycie paliwa i pełno mocy.
3,0
Skrzynia biegów
Tylko 5 biegów, ale okazuje, się, że to zaleta. Po co komu 8 jak przy 5 jest bardzo niskie zużycie paliwa, jest cicho (niskie obroty) a do tego auto przyspiesza jak szalone. Skrzynia działa szybko i płynnie.
5,0
Układ jezdny
Pomimo fatalnych opon (geolander) auto trzyma się drogi jak przyklejone. na zakrętach można wymanewrować sporo mniejsze, nisko osadzone auta. Jazda na wprost autostradą przy 200km/h to też nie problem. Po prostu doskonałość. Do tego ogromny prześwit i świetne wybieranie nierówności. 4x4 działa super dobrze, centralny dyferencjał spinany sprzęgłem przez komputer. Mistrzostwo świata. Jedynie brakuje hydraulicznego wspomagania kierownicy, ale co zrobić, takie czasy.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do przodu mógłby być lepsza. Trudno wyczuć obrys auta. Do tylu jest kamera.
3,0
Ergonomia
Wszystko idealnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma problemów, do tego działa cicho.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na wymiary zewnętrze w aucie jest po prostu ogromna ilość przestrzeni.
5,0
Wyciszenie
80, czy 180 nie ma różnicy, auto jest fenomenalnie wyciszone.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duże kombi, semi-terenowe opony, 4x4, 3.6L i automat i.... spalanie 11.5L w cyklu mieszanym na krótkich trasach ! Rewelacja. Na trasie w Polsce 8.5 to nie problem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.6 R 260KM 191kW
[l/100km]