Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Outback IV Crossover Facelifting

woodstock, 10 lat temu
Silnik 2.0 D 150KM 110kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru Outback IV Crossover Facelifting 2.0 D  150KM 110kW od 2013 - Oceń swoje auto
4,54
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Subaru jest dla osób, które wiedzą czego chcą. Próżno szukać tu powalającej stylistyki, bajerów, wszechobecnej elektroniki. Jeśli jednak zależy ci na fantastycznej trakcji, bezpieczeństwie, nie chcesz się specjalnie wyróżniać z tłumu, Outback jest do tego świetnym autem. Każda podróż nim jest prawdziwą przyjemnością.
5,0
Całokształt
Co tu dużo mówić. Outback to samochód dla ludzi, którzy cenią bezpieczeństwo, znakomitą trakcję, przestrzeń i komfort. Przed zakupem wybierałem między nową 6-ką Mazdy i Subaru. Emocje (przyzwyczajenie + piękna stylistyka) przemawiały za Mazdą. Wszystko inne za Subaru. Wybrałem Outbacka i nie żałuję. Outback to wyższa klasa. Nie ma może tylu różnych bajerów, ale za to fantastycznie jeździ, jest przestronny i komfortowy. No i nie jest szczególnie lubiany przez miłośników cudzej własności. To dla mnie równie ważne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wystarczająco dynamiczny, oszczędny i co dla mnie szczególnie ważne - niesamowicie cichy. Ścigać się tym nie da, ale komfortowo przemieszczać jak najbardziej. No i ten boski dźwięk silnika który dochodzi do kabiny.
5,0
Skrzynia biegów
To mój pierwszy automat więc nie mam punktu odniesienia. Podoba mi się, że skrzynia CVT ma 2 tryby pracy - spokojny/oszczędny i dynamiczny, który przydaje się na trasie. No i niezastąpione łopatki, które w górach bardzo przydają się.
5,0
Układ jezdny
Tu nie ma co komentować. Tylko quattro Audi może równać się z Subaru. Nie wiedziałem, że samochód może jeździć jak po szynach.
Komfort
4,0
Widoczność
Wysoki komfort jazdy, choć trzeba szczerze powiedzieć że nie jest to klasa premium. Wiele nie brakuje. Zdecydowanie lepiej niż klasa średnia.
4,0
Ergonomia
Jak u japońca. Wszystko na swoim miejscu. Jedyne zastrzeżenie to sparowanie telefonu z zestawem głośnomówiącym. Nie mogę przetransferować książki telefonicznej z telefonu. Firmowe audio - naprawdę niezłe, szczególnie jak się je odpowiednio ustawi. Bose to nie jest ale brzmi całkiem fajnie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Długo nagrzewa się (około 7-10 min). To było moje duże zaskoczenie. W serwisie powiedzieli że ten typ tak ma
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszyscy którzy wsiadają do auta są pod wrażeniem miejsca - z przodu a tym bardziej z tyłu. Naprawdę dużo miejsce.
4,0
Wyciszenie
Bardzo dobre. Nie jest to klasa premium, ale zdecydowanie lepiej niż w klasie średniej. Silnik znakomicie wyciszony. Szumy od kół i nadwozia akceptowalne. W zasadzie trochę słychać szum od lusterek i przedniej szyby. I najważniejsze - czy jedziesz 140, 160, 180 w środku jest tak samo cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie - 7-8 litrów w zależności jak i gdzie się jeździ. Przeglądy tanie nie są no i co 15k km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zawsze może być lepiej. Nie jest tani w zakupie. Nie jest też tani w utrzymaniu. Przeglądy co 15k km.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek. Przecież to auto z Japonii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek. Przecież to auto z Japonii. Oby tak dalej.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Outback IV Crossover Facelifting