Szukaj

Oceny Subaru Outback IV Crossover Facelifting

Podsumowanie 6 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Subaru Outback IV Crossover Facelifting - Oceń swoje auto
4,49
średnia ocena z 6 ocen
7% lepiej od średniej w segmencie
83%
użytkowników kupiłoby ponownie
Pozytywne zaskoczenie

Oceny Subaru Outback IV Crossover Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Subaru Outback IV Crossover Facelifting

4,7
~Pavulon
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.5 i 173KM 127kW
Auto skrajnie uniwersalne; wysoki prześwit i skuteczny napęd pozwala dojechać tam gdzie zwykłe auto nie dotrze, doskonałe zawieszenie da przyjemność z jazdy a płynna skrzynia CVT zapewni relaksujące warunki podróży przy relatywnie niewielkim zużyciu benzyny (o ile nie jesteśmy :"królami" lewego pasa i centrum zakorkowanych miast). Rozpieszcza dużą przestrzenią wnętrza, obszernym bagażnikiem, doskonałą widocznością i wysoką ergonomią. Są też...
4,5
~woodstock
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.0 D 150KM 110kW
Co tu dużo mówić. Outback to samochód dla ludzi, którzy cenią bezpieczeństwo, znakomitą trakcję, przestrzeń i komfort. Przed zakupem wybierałem między nową 6-ką Mazdy i Subaru. Emocje (przyzwyczajenie + piękna stylistyka) przemawiały za Mazdą. Wszystko inne za Subaru. Wybrałem Outbacka i nie żałuję. Outback to wyższa klasa. Nie ma może tylu różnych bajerów, ale za to fantastycznie jeździ, jest przestronny i komfortowy. No i nie jest...
4,8
~Incolack
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.5 i 173KM 127kW
Samochód kompletny. Silnik w kombo z CVT sprawia wrażenie jednostki napędowej tramwaju. Nie jest wybitnie zrywna ale pracuje jak jądrowy reaktor zespolony, cichy, silny i perfekcyjnie dopieszczony. Auto jest eleganckie, przestrzenne, wygodne, pojemne i świetnie się prowadzi. Poważnych usterek brak.
4,5
~Król Bezdroży
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.0 D 150KM 110kW
Połączenie symetrycznego napędu 4x4 z bezstopniową skrzynią CVT w przypadku diesla w praktyce wyszło Subaru bardzo dobrze. Pół gwiazdki odjąłbym z jakość wykończenia, ale napęd detronizuje tę wadę. Zresztą najnowsza edycja dużo lepiej się prezentuje w tej kategorii.
4,1
~bonzo
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.0 D 150KM 110kW
mozna powiedziec ze dosyc dynamiczna zmiana na niskich biegach, pozniej juz jest slabo, ale to wina tez malej mocy (Skrzynia biegów)
4,4
~Piotr
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.0 D 150KM 110kW
Silnik ładnie się kręci i brzmi w zakresie 2-3,5 tyś. obr/min. Moment wyraźnie osiągalny właśnie w tym zakresie/ Do pełni szczęścia brakuje choćby ze 30 KM. (Silnik)
Dziennik kosztów dla Subaru Outback IV Crossover Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
44,50 zł
8,4
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Outback IV Crossover Facelifting