Zawieszenie
: Zawieszenie filtruje nierówności na drogach,których niestety nie brak.Trakcja rewelacyjna
4,0
Całokształt
Bardzo dobrze jeżdżące auto,szczególnie w trudnych warunkach drogowych,bardzo pewnie się prowadzi,przewidywalne.Wjedzie i wyjedzie tam,gdzie inne musza zakładać łańcuchy albo wzywać pomoc.
Wrażenia
4,0
Silnik
Gdyby nie turbodziurka i dziwne "dygotanie"byłby
doskonały
2,0
Skrzynia biegów
To największa porażka.Żle zestopniowana(na dwójce nie można zjechać ze skrzyżowania)oporna.Samuraj,który ją zaprojektował winien popełnić sepuku.Jest niestety tylko pięciobiegowa,a czasami ludzie jeżdżą autostradami-to przeżytek.
5,0
Układ jezdny
Doskonały- nic dodać nic ująć
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko o.k.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu,w zasiegu ,żadnych udziwnień
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto bardzo powoli się rozgrzewa,przy temp. -10 stopni trzeba przejechać 25 km przy -20 trzeba zakryc wloty powietrza bo silnik nie osiąga optymalnej temperatury-czyli w aucie nie jest za ciepło.nie wiedzieć czemu nie można zakryć nawiewu na wprost.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca z przodu i z tyłu
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla to bardzo dobre,troche hałasuje jak jest zimny póżniej wszystko o.k.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie 6,5-7.Zimą troche więcej z powodów opisanych powyżej,trochę drogie przeglądy,ale z autem nic się niedobrego nie dzieje.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto bardzo solidnie wykonane warte swojej ceny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 150KM 110kW
[l/100km]