Daje duzo radosci, zwlaszcza na sniegu. Wszyscy jada 30km/h a ja 60. Zupelnie inna jakosc w stosunku do aut przednionapedowych.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik nierowno pracuje na biegu jałowym. W ASO mowia, ze tak musi byc.
1,0
Skrzynia biegów
Przy 124 000 skrzynia calkowicie padla. Mam auto od 120 000 wiec zdarzylem sie nacieszyc jakies 3 tygodnie. Teraz hit programu - koszt nowej skrzyni z wymiana w ASO - UWAGA 27 000 PLN brutto!!!!!!
5,0
Układ jezdny
Nic dodac nic ujac, tu Subaru na 6-tke!
Komfort
4,0
Widoczność
Slaba widocznosc z tylu. Sa czujniki parkowania wiec ok!
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reka. Brak uwag.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podgrzewane siedzenia robia swoje przy - 25 st. Poza tym nagrzewa sie jak kazdy diesel - wolno. Niemniej daje wysokoa temperature na auto nawet w duzych mrozach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jest to wprawdzie lizmuzyna, ale miejsca mam pod dostatkiem.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No coz, raz na wozie raz pod wozem. Potrafi spalic ok. 5.8 na trasie - najmniej przy normalnej jezdzie. Najwiecej na autostradzie ok 6.8 przy tempomacie i predkosci ok. 140km/h. Ogolnie w mieszanym z przewaga trasy 75% do 25% miasto wypada ok 6.2. Jak na 4x4 nieźle.
W miescie - jak kazdy diesel- wezmie i nawet 8-9 litrow, ale odciniki mam ok 1.5km wiec co tu mowic o jezdzie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie skrzynia i sprzeglo.......
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czesto padaja zarowki. Bynajmniej tak wynika z ks. serwisowej.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia przy 124 000 i sprzeglo do wymiany, razem z dwumasem. Ogolnie naprawa razem uwaga 33 000 pln!!! Ponad polowa wartosci auta. Zdaniem serwisanta ktos wczesniej musial go katowac. Niestety taki kupilem w salonie subaru!!!, licze na gwarancje dla aut uzywanych.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 150KM 110kW
[l/100km]