Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Outback III

hump, 14 lat temu
Silnik 2.0 TD 150KM 110kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 55 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Subaru Outback III 2.0 TD 150KM 110kW 2007-2009 - Oceń swoje auto
4,54
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : pare razy samochod sam wywiozl mnie z opresji, tak mi sie przynajmniej wydawalo
4,0
Całokształt
tylko dobrze bo: - nie ma wyboru tylko 1 silnik, tylko 1 skrzynia - dzwiek moglby byc lepszy - dla niektorych osob moze byc za ciasnym autem poza tym jest to solidne, umozliwiajace szybkie przemieszczanie sie w roznych warunkach, dobrze wyposazone auto
Wrażenia
5,0
Silnik
ktos kto narzeka na sam silnik, jego prace, osiagi, wyciszenie i spalanie chyba nie ma pojecia o czym pisze. Nigdy mnie nie zawiodl, jest dobrze wyciszony, elastyczny, bardzo male spalanie: latem miasto normalna jazda 6.8L zima 7.2 mimo napedu AWD. Sa zapewne silniki diesla lepsze, z lepsza skrzynia i przede wszystkim mocniejsze...ale robi je pewnie BMW. Dla Subaru to pierwsza taka konstrukcja i jest udana!
4,0
Skrzynia biegów
Normalna praca...czasem /1-2 razy miesiac/ jest problem ze wstecznym_zasada: nie szarpac sprobowac puscic sprzeglo i jeszcze raz, ewent. 5 bieg i dopiero wsteczny.
5,0
Układ jezdny
Mimo podwyzszonego zawieszenia prowadzi sie doskonale, porownujac do innych \"zwyklych\" nizszych kombi w klasie Outback jest przynajmniej rowny przez cieplejsza polowe roku i zdecydowanie lepszy w tej zimniejszej i mokrej polowie
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra widocznosc w duzych lusterkach, samochod waski, wiec oglad przez szyby przod, na boki i tyl bardzo dobry
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasiegu reki, dobrze spasowane, kokpit zwrocony w strone kierowcy, BMW wraca do tego rozwiazania w nowej serii 5, bagaznik prosty, plaski i pojemny. Porzadne /glebokie/ otwory na 2 kubki /1L butelka coli tez wejdzie/
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
z klimatyzacja zaparowane szyby nie sa problemem brak 1 pokretla dla strony prawej i lewej. Od razu jest dual. Nie zamkniemy tez nawiewow na srodku kokpitu, ja skrecam je od siebie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tylko dobrze bo jest wasko, mi to odpowiada ale przy kims kto jest ciezszy i wiekszy niz 1.85m moze to byc problemem i oprocz tego staly pkt: krotkie siedziska ... trzeba wyczuc odp. pozycje na dluzsza trase
5,0
Wyciszenie
dla mnie super, silnik tylko zimny przeszkadza, mimo braku ramek dzwieki z zewn. nie przeszkadzaja ale pewnie dlatego ze mam oryginalne owiewki na calej dlugosci /drzwi przod i tyl/
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwisy nie sa drogie, nie az tak jak niemieckich aut, o spalaniu napisalem wczesniej, ale jezdze ekonomicznie - duzo hamowania silnikiem, szybkie wejscie na wyzsze biegi itp. jest ok.
4,0
Stosunek jakość/cena
zalezy jaki kurs aktualnie obowiazuje jak jest niski to trudno znalezc alternatywe przy wyzszym zwraca sie oko na cos bardziej komfortowego w podobnej cenie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic nie skrzypi, zepsul sie 1 z 3 silniczkow ustawien fotela kierowcy...przez 2 lata
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic, temat sprzegla: albo ktos wczesniej mial okazje jezdzic subaru i zupelnie inaczej traktuje sprzeglo /takze jezdzac innymi autami/albo sie dopiero uczy wgrywa wiec nowy soft i nie powinien miec problemow. Patrzac jak czesto pilowane sa samochody na parkingach, podjazdach, to czy to jest outback z dieslem, czy impreza tak czy owak sprzeglo pod taka noga pasc musi

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Subaru Outback III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Subaru Outback III