Przeniesienie napędu
: pare razy samochod sam wywiozl mnie z opresji, tak mi sie przynajmniej wydawalo
4,0
Całokształt
tylko dobrze bo:
- nie ma wyboru
tylko 1 silnik, tylko 1 skrzynia
- dzwiek moglby byc lepszy
- dla niektorych osob moze byc za ciasnym autem
poza tym jest to solidne, umozliwiajace szybkie przemieszczanie sie w roznych warunkach, dobrze wyposazone auto
Wrażenia
5,0
Silnik
ktos kto narzeka na sam silnik, jego prace, osiagi, wyciszenie i spalanie chyba nie ma pojecia o czym pisze. Nigdy mnie nie zawiodl, jest dobrze wyciszony, elastyczny, bardzo male spalanie: latem miasto normalna jazda 6.8L zima 7.2 mimo napedu AWD.
Sa zapewne silniki diesla lepsze, z lepsza skrzynia i przede wszystkim mocniejsze...ale robi je pewnie BMW. Dla Subaru to pierwsza taka konstrukcja i jest udana!
4,0
Skrzynia biegów
Normalna praca...czasem /1-2 razy miesiac/ jest problem ze wstecznym_zasada: nie szarpac sprobowac puscic sprzeglo i jeszcze raz, ewent. 5 bieg i dopiero wsteczny.
5,0
Układ jezdny
Mimo podwyzszonego zawieszenia prowadzi sie doskonale, porownujac do innych \"zwyklych\" nizszych kombi w klasie Outback jest przynajmniej rowny przez cieplejsza polowe roku i zdecydowanie lepszy w tej zimniejszej i mokrej polowie
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra widocznosc w duzych lusterkach, samochod waski, wiec oglad przez szyby przod, na boki i tyl bardzo dobry
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasiegu reki, dobrze spasowane, kokpit zwrocony w strone kierowcy, BMW wraca do tego rozwiazania w nowej serii 5, bagaznik prosty, plaski i pojemny. Porzadne /glebokie/ otwory na 2 kubki /1L butelka coli tez wejdzie/
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
z klimatyzacja zaparowane szyby nie sa problemem
brak 1 pokretla dla strony prawej i lewej. Od razu jest dual. Nie zamkniemy tez nawiewow na srodku kokpitu, ja skrecam je od siebie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tylko dobrze bo jest wasko, mi to odpowiada ale przy kims kto jest ciezszy i wiekszy niz 1.85m moze to byc problemem i oprocz tego staly pkt:
krotkie siedziska ... trzeba wyczuc odp. pozycje na dluzsza trase
5,0
Wyciszenie
dla mnie super, silnik tylko zimny przeszkadza, mimo braku ramek dzwieki z zewn. nie przeszkadzaja ale pewnie dlatego ze mam oryginalne owiewki na calej dlugosci /drzwi przod i tyl/
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwisy nie sa drogie, nie az tak jak niemieckich aut, o spalaniu napisalem wczesniej, ale jezdze ekonomicznie - duzo hamowania silnikiem, szybkie wejscie na wyzsze biegi itp. jest ok.
4,0
Stosunek jakość/cena
zalezy jaki kurs aktualnie obowiazuje
jak jest niski to trudno znalezc alternatywe
przy wyzszym zwraca sie oko na cos bardziej komfortowego w podobnej cenie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic nie skrzypi, zepsul sie 1 z 3 silniczkow ustawien fotela kierowcy...przez 2 lata
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic, temat sprzegla: albo ktos wczesniej mial okazje jezdzic subaru i zupelnie inaczej traktuje sprzeglo /takze jezdzac innymi autami/albo sie dopiero uczy wgrywa wiec nowy soft i nie powinien miec problemow. Patrzac jak czesto pilowane sa samochody na parkingach, podjazdach, to czy to jest outback z dieslem, czy impreza tak czy owak sprzeglo pod taka noga pasc musi
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 150KM 110kW
[l/100km]