Przeniesienie napędu
: Dramat. w zasadzie prototypowy silnik z nie sprawnym układem przeniesienia napędu - bo sam układ napędowy ok jak w starych subaru
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: jak wyzej
Układ elektryczny
: ciągle coś
Silnik
: raz jedzie raz udaje że jedzie
2,0
Całokształt
Wrażenia
1,0
Silnik
Silnik w swojej pracy raz doskonały raz jak ursus zależy od tego co zrobią w serwisie ,a robią ciągle średnio co 7000 km jedzie do serwisu na lawecie bo się jakieś kontrolki zapalą albo dygocze itd....
Silnik jeszcze w fazie prototypu . Zdarzają się dni kiedy pracuje znakomicie natomiast większość czsu to całkowite nieporozumienie .
3,0
Skrzynia biegów
Słabo zestrojona jedynka w połączeniu ze sprzęgłem , wyjazd pod górkę , z podporządkowanej szybki odjazd nie możliwy bez przypalenia sprzęgła które się szybko kończy , nie jest na gwarancji i kosztuje 6000 zł . Więcej na forach subaru .
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny jak subaru znakomity , tyko niestety nie ma go co napędzić w przypadku diesla bo jeżeli chcemy go wykorzystać to silnik i sprzęgło się sypią .
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń wszystko super.
5,0
Ergonomia
Prostota bez wyświetlaczy i zbędnych bajerów , wszystko po ręką .
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń wszystko działa jak trzeba.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę ciasny - nadwozie zwęża się ku górze ale dzięki temu ma fajną linię - zdecydowanie wygodny jedynie do 4 osób .
2,0
Wyciszenie
Przy większych prędkościach > 120 km/h świszczy jak żaden inny , gorzej niż terenówka
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na diesla bardzo łapczywy na paliwo - realne spalanie przy normalnej jezdzie to ok 9 l / 100 km
1.5 - 2 l więcej niż pokazuje komputer . Ekonomiczność tego auta w porównaniu z innymi 2.0 D
podobnej klasy to czysty pic . Porównując do Subaru benzynowych oczywiści giga oszczędne . Mam kilka subaru i w momencie wprowadzenia Diesla subaru zmieniło się nie do poznania to już nie to ........
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Moja średnia to 7000 km / 1 holowanie na lawecie do serwisu . Serwis próbuje jak może unikać gwarancji w myśl zaleceń importera . W Polsce sytuacja jest specyficzna to co w europie naprawiają na gwarancji u nas zwalają na użytkownika i trzeba płacić .
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Większe usterki 2 raz silnik - naprawa 2 miesiące z autem zastępczym na 7 dni raz sprzęgło - naprawa 2 tygodnie bez auta zastępczego - sprzęgła nie obejmuje gwarancja . Patrz forum subaru tam te sprawy są głównymi tematami .
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 150KM 110kW
[l/100km]