Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Outback III

subaryta , 14 lat temu
Silnik 2.0 TD 150KM 110kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 52 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Subaru Outback III 2.0 TD 150KM 110kW 2007-2009 - Oceń swoje auto
2,77
34% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Dramat. w zasadzie prototypowy silnik z nie sprawnym układem przeniesienia napędu - bo sam układ napędowy ok jak w starych subaru
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : jak wyzej
Układ elektryczny : ciągle coś
Silnik : raz jedzie raz udaje że jedzie
2,0
Całokształt
Wrażenia
1,0
Silnik
Silnik w swojej pracy raz doskonały raz jak ursus zależy od tego co zrobią w serwisie ,a robią ciągle średnio co 7000 km jedzie do serwisu na lawecie bo się jakieś kontrolki zapalą albo dygocze itd.... Silnik jeszcze w fazie prototypu . Zdarzają się dni kiedy pracuje znakomicie natomiast większość czsu to całkowite nieporozumienie .
3,0
Skrzynia biegów
Słabo zestrojona jedynka w połączeniu ze sprzęgłem , wyjazd pod górkę , z podporządkowanej szybki odjazd nie możliwy bez przypalenia sprzęgła które się szybko kończy , nie jest na gwarancji i kosztuje 6000 zł . Więcej na forach subaru .
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny jak subaru znakomity , tyko niestety nie ma go co napędzić w przypadku diesla bo jeżeli chcemy go wykorzystać to silnik i sprzęgło się sypią .
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń wszystko super.
5,0
Ergonomia
Prostota bez wyświetlaczy i zbędnych bajerów , wszystko po ręką .
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń wszystko działa jak trzeba.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę ciasny - nadwozie zwęża się ku górze ale dzięki temu ma fajną linię - zdecydowanie wygodny jedynie do 4 osób .
2,0
Wyciszenie
Przy większych prędkościach > 120 km/h świszczy jak żaden inny , gorzej niż terenówka
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na diesla bardzo łapczywy na paliwo - realne spalanie przy normalnej jezdzie to ok 9 l / 100 km 1.5 - 2 l więcej niż pokazuje komputer . Ekonomiczność tego auta w porównaniu z innymi 2.0 D podobnej klasy to czysty pic . Porównując do Subaru benzynowych oczywiści giga oszczędne . Mam kilka subaru i w momencie wprowadzenia Diesla subaru zmieniło się nie do poznania to już nie to ........
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Moja średnia to 7000 km / 1 holowanie na lawecie do serwisu . Serwis próbuje jak może unikać gwarancji w myśl zaleceń importera . W Polsce sytuacja jest specyficzna to co w europie naprawiają na gwarancji u nas zwalają na użytkownika i trzeba płacić .
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Większe usterki 2 raz silnik - naprawa 2 miesiące z autem zastępczym na 7 dni raz sprzęgło - naprawa 2 tygodnie bez auta zastępczego - sprzęgła nie obejmuje gwarancja . Patrz forum subaru tam te sprawy są głównymi tematami .

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Subaru Outback III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Subaru Outback III