Najważniejsza jest niezawodność, której Subaru brakuje.
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tragiczna skrzynia biegów, pierwsza awaria po 5000 km, rozleciały się łożyska. Tragiczy serwis we Wrocławiu, czas oczekiwania na naprawę 2 miesiące. Druga awaria po 29000 km. Przy prędkości 160km/h zmieliło 5 bieg. Stało się to w Czechach. Serwis w Olomouc naprawia auto na gwarancji już miesiąc. Do tego Subaru zdecydowało o naprawie, a nie o wymianie całej skrzyni biegów. Przestrzegam wszystkich przed zakupem samochodu tej marki z eksperymentalnym silnikiem. Czeka was dużo problemów. Subaru słynące z niezawodności to już mit. Pewnie już niedługo wzorem innej japońskiej marki będzie mieć problemy.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 150KM 110kW
[l/100km]