Przeniesienie napędu
: Właściwości jezdne + niskie spalanie. Jak pozostanie na lata niezawodność, będzie super.
5,0
Całokształt
Na pewno to nie jest idealne auto (takiego pewnie nie ma) ale jest to najlepsze auto jakie dotychczas miałem (i najdroższe :) ) i naprawdę bardzo je lubię - oby tak dalej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dałbym nawet 5 punktów (choć to tylko 150 KM) gdyby nie fakt, że bardzo długo nagrzewa się silnik zimą - myślałem nawet że mam jakąś awarię (w porównaniu ze Stilo różnica jest duża a z nową Cromą to nawet nie ma co porównywać bo jest przepaść)- ale chyba ten typ tak ma.
Oprócz tej \"wady\" wszystko inne w porównaniu ze Stilo na wielki plus Subaru.
4,0
Skrzynia biegów
Faktycznie są problemy ze \"wstecznym\" :(. Mam nadzieję, że ogólnie z czasem trochę się \"biegi\" wyrobią.
4,0
Układ jezdny
Dla mnie 4+. Sztywne zawieszenie na asfalcie robi swoje :) , choć czuć tego efekty-minus w \"terenie\" (trzeba jeździć spokojniej :))
Ideał psują niestety hamulce - są zbyt słabe (poruszam się jeszcze Punto 1.2 16 V i tam hamulce są dużo bardziej skuteczne).
Komfort
4,0
Widoczność
To kombi więc nie spodziewałem się ideału i dla mnie jest w porządku.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest ok, poza włącznikami poszczególnych numerów stacji radiowych. Dla mnie są za nisko i przy ich szybkiej zmianie trochę przeszkadza mi drążek zmiany biegów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4+. Jest dobrze - ogrzewanie szybkie i sprawne, choć faktycznie wolałbym uniknąć automatycznego przechodzenia z całkowitego nawiewu na szybę na częściowy plus na nogi. Pewnie z czasem dostrzegę tego zalety.
Fajny gadżet z dodatkowym podgrzewaniem szyby w okolicach wycieraczek.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4+. Może i bagażnik nie powala ale dla mnie jest w zupełności zadowalający. Miejsca w kabinie też jest sporo. Tylko te siedzenia mogłyby być trochę dłuższe (nie mam żadnych japońskich korzeni :) ).
5,0
Wyciszenie
Diesel w kabinie tylko delikatnie słyszalny (Stilo odpada), dla mnie rewelacją jest to, że silnik słychać prawie tak samo spokojnie przy około 2500 obr/min co przy grubo ponad 4000 obr/min - naprawdę przyjemne.
Nawet diesel boxer ma fajny i ładny pomruk :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na diesla z napędem 4x4 i kombi to naprawdę wyniki bardzo dobry, mimo że w moim odczuciu ( na stacji paliw :)) pali niecały 0,6 - 1 litr/100 km więcej niż wskazuje komputer.
Żona na trasie zrobiła 5,2 litr/100 km - mi się to jeszcze nie udało :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Udało mi się kupić z naprawdę DUŻYM upustem (z salonu fabrycznie nowy) i za te pieniądze dla mnie nie było żadenj innej konkurencji.