Dobrze, mimo pewnych mankamentów jestem zadowolony z wyboru.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jest na pewno cichszy niż 2.0 TDI Passata, czasami dziwnie drga, serwis twierdzi że to program testowy i czyszczący filtr cząstek stałych
1,0
Skrzynia biegów
Uwaga ta dotyczy głównie biegu wstecznego, ta skrzynia po prostu nie działa!!!
4,0
Układ jezdny
Bardzo przyjemnie, wystarczająco komfortowy ale odpowiednio twardy przy szybkiej jeździe
Komfort
4,0
Widoczność
bez uwag
4,0
Ergonomia
wszystko w zasięgu ręki logicznie i sensownie poukładane
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobrze choć dziwnie ustawiony program automatycznej klimatyzacji jak już osiągnie żądaną temperaturę nawiew kieruje na nogi co przy dłuższej jeździe staje się nie przyjemne
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jestem wysoki i może dla tego trochę ciasno, szczególnie mały fotel ze zbyt krótkim siedziskiem, nie dający się dalej odsunąć fotel kierowcy choć może to i lepiej bo nie dało by się z tyłu włożyć fotelika dla dziecka
4,0
Wyciszenie
Na poziomie aut tej klasy, choć czasami ten silnik dziwnie pracuje, powyżej 3500 obrotów trochę słychać że to boxer
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie wg komputera 6,5 - 7,5 l/100 km, przebiegi 70% autostrada(tempomat na 160km/h), reszta miasto, ale wg mnie o litr większe, to i tak dużo lepiej niż 2,0 benzyna w Foresterze(średnia 12-13 l/100km)
4,0
Stosunek jakość/cena
W końcu w normalnych pieniądzach, żeby jeszcze był dostępny z automatem to następnego biorę w ciemno
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na dystansie 30 tyś km i przez 4 miesiące nic się wydarzyło, oby tak dalej :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 150KM 110kW
[l/100km]