Silnik i skrzynia bez zastrzeżeń. Piszę komentarz po przejechaniu ponad 100 000 km . Silnik H6, 245 koników, bez LPG. Auto ma teraz ponad 275 000 km. Ważne jest żeby w Subaru działało chłodzenie silnika. Polecam wymianę chlodnicy na chłodnicę robiona na zamówienie o grubości 32mm. Kosztuje troszkę więcej od KOYO ale dzięki temu nie wydmuchacie uszczelki pod głowicą.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dalej brak problemów z uszczelką pod głowicą
5,0
Skrzynia biegów
Dodałem chłodnicę skrzyni biegów
5,0
Układ jezdny
Przyklejony do asfaltu
5,0
Karoseria
Nadal nie ma purchli
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
zimno latem ciepło zimą. Nie odłącza klimy jak nowe auta.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie dzieje
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 245KM 180kW
[l/100km]