Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Outback III

slim, 16 lat temu
Silnik 3.0 245KM 180kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru Outback III 3.0 245KM 180kW 2005-2009 - Oceń swoje auto
3,00
29% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : stały napęd to je to
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : tarcze
Układ elektryczny
Zawieszenie
3,0
Całokształt
Samochód dobry dla leśnika,w lesie nie trzeba często hamować.
Wrażenia
4,0
Silnik
zmulony w dole
3,0
Skrzynia biegów
automat sprawia akby zjało mu z 50kM, jedynie w trybie manualnym coś jedzie, najlepsza jest 3-ka. W porówaniu  z tiptronikiem audi (też nienajszybszym) sprawia wrażenie, że po wciśnięciu gazu sprawdza w instrukcji  obsługi co zrobić i dopiero reukuje.
3,0
Układ jezdny
dobrze się prowadzi na równych zakrętach, przywolenj jeździe na nierównych drogach brakuje komfortu, dostaje dziwnej trzęsawki.
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
Kierownica i zagłówek niedają się ustaić, wszystko spasowane pod azjatow, a przy włączonych śwaitłach w dzień nic kompletnienie widać na wyświetlaczach klimy, radia i navigacji, żeby ustawić temperaturę trzeba gasić światła - kicha po całosci. POdłokietnik zrobili ale tak, że trzymanie na nim łokcia jest mocno niewygodne, ale jest!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dake radę.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mało miejca z tyłu i małe fotele z przodu.
4,0
Wyciszenie
silnik dobrze wyciszony, gorzej z zawieszeniem.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jara prawie tyle co dwutonowe audi 4,2l. 18l w mieście przy średnio żwawej jeździe to przegięcie. NA trasie jest już super schodzi nawet do 12-13l/100km. Dramat.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za niewiele większą kasę można kupić już A6 quattro z porównywalnym silnikiem, i tak trzeba zrobić. DAjąc 200tys za samochód trzeba regulować zagłówki w imadle, trochę dziwne w dzisiejszych czasach. Napęd jest naprawdę super ale to nie jest powód aby waybaczać naprawdę wiele niedoróbek. Gdyby nowe w takiej wersji kosztowało 120tys. byłoby warto.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
padła zmieniarka i 2 razy tuleje stabilizatora.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
HAmulce, a w zasadzie ich brak!!!. Kolene tacze, kolejne skrzywione i tak nonstop, tarcze i klocki seryjne, potem sportowe itd. Jestem rozczarowany, hamulce są beznadziejne, za małe, za słabe, do dupy, głównie z tego powodu wiążącego się z dużą ilością straconych nerwów nie kupię następnego subaru. Dostałem dziwnej choroby i przechodząc obok audi i BMw gapię się na ich duże tarcze i myślę sobie, że napewno fajnie hamują, a moje adoptowane chyba od wzmocnioej wersji poloneza doprowadzają mnie do rozpaczy. W samochodziektóry nowy jest w cenie 200 tys. zł to nie do wybaczenia. Żegnaj subaru witaj samochodzie z hamulcami. Niby się nie zepsuły, ale nigdy nie były dobre.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 245KM 180kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Outback III 3.0 245KM 180kW
Średni koszt przejechania 100 km
14,00 zł
8,0
l/100km
13,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Outback III