To auto ma coś w sobie. Nie jest ładne, nie jest luksusowo wyposażone, są też szybsze.
Ale połączenie w miarę żwawego silnika, z lekko podniesionym zawieszeniem i niesamowitą trakcją, dają idealny samochód na nasze drogi.
Zasuwa się po dziurach tam gdzie inni zostawiają zawieszenie, nie wyleci się z byle zakrętu, a w zimie omijając korek po nieodśnieżonej drodze też się nie zakopiemy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura - 5, elastyczność 3 - jednak to nie diesel - ciągnie od 3500.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja, bez uwag.
5,0
Układ jezdny
Brak słów - jak się kiedyś przesiądę do innego auta to pewnie wylecę na pierwszym zakręcie.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak ktoś nie musi widzieć maski, żeby kierować to nie będzie miał problemów
4,0
Ergonomia
Nieźle. Fotele bardzo wygodne, gigantyczny bagażnik, schowki, ale jest parę wad - miejsce na kubki pomiędzy siedzeniami jest zawsze zajęte drobiazgami, a podłokietnik nie sięga wystarczająco do przodu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko gra.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dłuższy od Mercedesa E.
5,0
Wyciszenie
Szum od ok 130, normalna rozmowa możliwa do 200.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No cóż - średnie spalanie to ok 11. Części dość drogie, ale po znalezieniu nie autoryzowanego dobrego serwisu da się przeżyć. To są legendarnie niezawodne samochody, więc można liczyć na małą ilość awarii.
5,0
Stosunek jakość/cena
Amerykańską wersję da się kupić za śmieszne pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 173KM 127kW
[l/100km]