Przeniesienie napędu
: Symetrical AWD nic dodać nic ująć śmiało może konkurować z legendarnym quattro. Mimo różnic konstrukcyjnych.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Trzeba dbać o stan blacharski i przeglądać samochód raz na jakiś czas upewniając się czy aby nie odwiedziła nas rdzawa zaraza ;)
4,0
Całokształt
Konfiguracja 2.5 165km EJ253 + 4 biegowy automat.
Warto zacząć od napędu na 4 koła, daje dużo frajdy w zimie :D Poza tym potrafi uratować z opresji w lekkim terenie.
Bardzo przyjemnie mruczący silnik, po roku i około 15 tyś przebiegu bez awarii.
W przypadku mojego subaraczka jedyną "wadą" jest 4 biegowa skrzynia automatyczna, przy wyższych prędkościach przelotowych przydał by się 5 bieg chociaż opcja nadbiegu daje radę.
Spalanie gazu w cyklu mieszanym 30% trasa 70% miasto w granicach 12L/100km benzyna podobnie styl jazdy dynamiczny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zarzutów, warto pamiętać o regulacji luzów zaworowych co jakiś czas.
4,0
Skrzynia biegów
Prosty niezawodny 4 biegowy automat. Mógł by być ten jeden bieg więcej ale daje rade.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjnie reagujący układ kierowniczy reagujący na najmniejszy ruch kierownicą.
4,0
Karoseria
Warto zakonserwować podwozie oraz profile zamknięte.
Jak wiadomo w naszym klimacie starsze japończyki mogą mieć problemy z rdzą.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 165KM 121kW
[l/100km]