Napęd na cztery, skrzynia automatyczna, silnik H6 3,0.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik pracuje ładnie i równo. Ogólnie silnik to porażka. Auto pewne z polskiego salonu, wiadomo że pojemność trzy lity powinna żyć długo i bezawaryjnie ale nie w subaru. Pierwsza wada to wycieki oleju. Od ok 200tyś km olej cieknie ze wszystkich możliwych uszczelek, silnik niestety trzeba wyjąć z auta i od nowa dokładnie po uszczelniać. Koszt ok 2000zł. Druga to uszczelki pod głowicę. Silnik nie wysilony, pracuje zwykle na 2-3tyś obr. jaka musi być h... żeby ją wydmuchało? Trzecia to regulacja zaworów. Wszyscy już dawno opanowali hydrauliczną regulację, ale nie subaru. Trzeba co 100tyś km wyjąć silnik i je wyregulować.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest bardzo trwała i zmienia biegi bez najmniejszych szarpnięć. Tutaj wielki plus dla subaru.
5,0
Układ jezdny
Kolejny wielki plus. Gdy wszyscy stoją ty jedziesz. W koleinach czy hamujesz czy przyśpieszasz auto jedzie jak po sznurku.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie to jedna z wad tego auta. Vectra 3,2 pali średnio 8-12l/100.
2,0
Stosunek jakość/cena
Zawieszenie pancerne. Silnik jak już pisałem porażka. Skrzynia super. Elektryka bezawaryjna.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 209KM 154kW
[l/100km]