Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Levorg Kombi

r., 9 miesięcy temu
Silnik 1.6 GT 170KM 125kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 125 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Subaru Levorg Kombi 1.6 GT 170KM 125kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
3,86
8% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Ładne, ale mało praktyczne i jadące nie z tyłu, ale obok konkurencji. Niby sportowe, ale w ogóle nie sportowe, niby rodzinne kombi, ale mało praktyczne rodzinne kombi, niby ekonomiczne, ale ciągnie pb jak smok... Dla fanów Subaru jak znalazł, każdy inny pewnie wybierze coś innego.
Wrażenia
4,0
Silnik
Brzmi nawet ładnie (choć się nie umywa do 2.5 czy starego, pięknego 3.0!) , ale 170 KM przy tym aucie to ani dużo ani wystarczająco, przydałoby się ze 20% więcej. Brakuje drugiej opcji np. 2.0 i 240 KM, wtedy napęd miałby co napędzać. Jak Jedziesz sam, to ok, ale wakacje z rodziną to ciągłe czychanie na dłuuuugą prostą, a tym bardziej z tą skrzynią...
4,0
Skrzynia biegów
CVT czyli wyj skrzynio, wyj. Czujesz się jakbyś jeździł Toyotą, nie pomaga żadne markowanie stopni skrzyni. Skrzynia po prostu wyje. Ja tam się przyzwyczaiłem po Outbacku, ale jeżdzę firmową Octavią w DSG, wcześniej Volvo na Geartronic i CVT to relikt przeszłości. Na plus, że pancerna i bezobsługowa.
5,0
Układ jezdny
Fajnie się składa w zakręty, jest stabilny, ale co z tego, skoro nie ma czym dołożyć do napędu.
4,0
Karoseria
Nie wiem. Jest ładny, mi się podoba, ten wlot na masce rzeczywiście robi robotę, ale to w sumie imitacja, bo taki Passat czy Leon mogą mieć prawie 300 KM i nie mają żadnych wlotów, a lecą spod świateł jak rakiety. Można powiedzieć, że to taka plastikowa dokładka dla dużych chłopców aby poczuli się bardziej męscy. Oprócz tego "udawania", auto zgrabne i ładne. Mało ich jeździ, więc od razu każdy się patrzy :)
Komfort
4,0
Widoczność
Ani dobrze, ani źle. Szyby dość małe, przednia mocno pochylona, ale też tragedii nie ma.
4,0
Ergonomia
Niewielkie schowki, niewiele miejsca jak na auto tej wielkości, malutki bagażnik - jak się porówna z konkurentami. Wszystko działa, intuicyjność jest ok, ale też nijak się ma do auto z grupy VAG.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj to klima działa trochę jak chce, problemy z nawiewami i sterowaniem, szczególnie w trybie auto, który jest bezdennie głupi.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało, za mało, niewiele, bagażnik naprawdę nie jest duży. Rodzina 2+2 może mieć problemy z zapakowaniem się.
4,0
Wyciszenie
Nie jest dobrze. Powyżej 120 km/h zaczyna się szum, 140 km/h już nie jest dobrze, jak na rodzinne auto jest zdecydowanie za głośne.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis Subaru jest drogi jak fiks, a też nie każdy warsztat zna się na serwisie boxera i większość mówi "a panie, z takim to do warsztatu co sie zna, ja to reno, vw, skode i audi zrobię, ale na tym się nie wyznaję". Części dość drogie, mało zamienników.
4,0
Stosunek jakość/cena
Na szczęście można kupić używki za niewielkie pieniądze, ale to dlatego właśnie, że auto nie jest ani wybitnie praktyczne ani dynamiczne ani ekonomiczne ani bardzo niezawodne. W sumie to wymierający, a może raczej wymarły gatunek aut, których nie kupuje się z żadnego z powyższych powodów. Trochę smutne, ale niestety prawdziwe.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GT 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Levorg Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Levorg Kombi