Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Levorg Kombi

nowynowy, 5 lat temu
Silnik 1.6 GT 170KM 125kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 70 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Subaru Levorg Kombi 1.6 GT 170KM 125kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
4,71
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik ze skrzynią współpracuje genialnie. Ułożył się przy przebiegu ok. 15000 km. Trzeba nauczyć się korzystać z trybu sport - świetna dynamika i niższe spalanie przy dynamicznej jeździe.
Inne : Auto cały czas mi się podoba, nic nie trzeszczy, jeździ lepiej niż nowe.
5,0
Całokształt
Jestem tutaj ponownie (patrz moja wcześniejsza ocena jako nowynowy) żeby trochę odczarować samochód po przejechanych ponad 70000 km. Mam nadzieję, że weryfikacja opinii pomoże przyszłym nabywcom do podjęcia dobrej decyzji!
Wrażenia
5,0
Silnik
Wydaje mi się że po około 15000 km silnik sam się przeprogramował z "bezpiecznego" na normalny tryb pracy. Na początku miałem wrażenie, że będzie wymagane indywidualne mapowanie, aby w pełni wykorzystać osiągi silnika w połączeniu z zastosowaną skrzynią biegów. Teraz auto jeździ tak jakby nauczyło się kierowcy (albo na odwrót): duża dynamika, niższe spalanie, lepsze osiągi. Jazda zimą tym autem to bajka.
5,0
Skrzynia biegów
Początkowo wydawało mi się, że skrzynia nie pozwala jeździć autem dynamicznie. Byłem w błędzie: auto śmiga jak oszalałe ale trzeba pamiętać aby używać trybu sport. Dynamiczna jazda ze skrzynią w normalnym trybie sprawia, że auto więcej pali i się po prostu męczy.
5,0
Układ jezdny
Po doświadczeniach z 20 samochodami uważam, że levorg jest pod tym względem idealny.
5,0
Karoseria
Brak śladów eksploatacji.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widać:)
5,0
Ergonomia
Dalej jestem zadowolony. Wygodny fotel w wersji z elektryczną regulacją, czytelna deska rozdzielcza, wszystkie przełączniki pod ręką, brak zbędnych bajerów.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj też nic się nie zmieniło wszystko działa idealnie ALE tak jak inni użytkownicy zauważają między 20 a 21 stopni jest jakaś dziwna przepaść tzn. przy 20 chłodno, a przy 21 grzeje mocno. wtf?
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nikt nie narzeka.
3,0
Wyciszenie
Bez zmian. Nie wyciszyłem i powyżej 150 robi się głośno. Do 120 km/h doskonale.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wbrew obawom ceny części (tarcze, klocki, oleje, filtry) nie przekraczają tych dla marek popularnych (ford, opel, skoda itd). Nie wiem czy są zamienniki czy chińczyki bo takich nie szukałem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tutaj napiszę to co wydaje mi się jest najistotniejsze: Auto kosztowało 128000 pln z pełnym wyposażeniem i w topowej konfiguracji gdzie np Opel Astra wychodził 140000. Do dzisiaj nic się nie zepsuło, nic nie trzeszczy, dalej świetnie wygląda, jeździ lepiej niż na początku. Mój nalepszy zakup do tej pory.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GT 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Levorg Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Levorg Kombi