Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Levorg Kombi

Maciek, 8 lat temu
Silnik 1.6 GT 170KM 125kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 0 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru Levorg Kombi 1.6 GT 170KM 125kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Samochód jak przyklejony trzyma się drogi.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
Inne
Inne
5,0
Całokształt
Samochód sprawia bardzo dobre wrażenie. Jest zwarty i sportowy, ale wygodny i przyjazny dla kierowcy i pasażerów. Ma bardzo wiele systemów elektronicznych ułatwiających życie kierowcy np. m.in. system wykrywania pojazdów w martwym polu lusterek zewnętrznych.
Wrażenia
5,0
Silnik
Auto jest nowe, więc nie testowałem jeszcze pełnej mocy. W jeździe testowej wydawał się b. przyjemny w czasie jazdy. Spontanicznie reagował na gaz i moc rozwijał bardzo liniowo. Niczym auto z napędem elektrycznym. Domyślam się że to zasługa Turbo Twin Scroll i silnika typu bokser.
5,0
Skrzynia biegów
To mój pierwszy samochód z automatem, ale już mi się podoba! Skrzynia CVT bezszelestnie i bez najmniejszych szarpnięć zmienia biegi. Istnieje możliwość wyboru 2ch trybów jej pracy - "Inteligent" i "Sport" oraz przejście w całkowicie manualny tryb pracy (łopatki przy kierownicy).
5,0
Układ jezdny
Tak doskonale trzymający się drogi samochód to rzadkość. Stały asymetryczny napęd Subaru i systemy wspomagające kierowcę wydają się świetne i dają mu niezwykła pewność prowadzenia auta. Zobaczymy jak będzie się sprawdzał w warunkach zimowych.
Komfort
5,0
Widoczność
Dzięki obniżonemu środkowi ciężkości auta siedzi się w nim stosunkowo wysoko, mając b. dobrą widoczność dookoła pojazdu. Silnik przy normalnych prędkościach jest niezwykle cichy i nie czuje się prędkości z jaką się porusza. Fotele są dobrze wyprofilowane a ilość miejsca na tylnym siedzeniu jest wystarczająca. Auto ma możliwość regulacji kąta pochylenia tylnych oparć.
4,0
Ergonomia
Trzeba się trochę przyzwyczaić. Samochód ma wiele systemów i kilka wyświetlaczy informujących o działaniu systemów. Trzeba trochę przećwiczyć na początku, żeby się w pełni zapoznać.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja dwustrefowa, ALE brak możliwości regulowania nawiewu dla pasażerów tylnych siedzeń. W miejscu nawiewu są wejścia USB.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń wystarczająca i przyjazna. Nawet więcej miejsca z tyłu i większy bagażnik, porównując do Accorda którym wcześniej jeździłem.
4,0
Wyciszenie
Auto jest całkiem nowe a więc nie testowałem jeszcze na wysokich obrotach i na autostradzie, ale pierwsze wrażenia są co najmniej dobre.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie zdążyłem jeszcze przetestować. Auto posiada (wyłączalny) system start/stop, ale stały napęd może odbić się ujemnie na spalaniu. Zobaczymy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak za mnogość dodatkowych systemów, stały napęd i skrzynię CVT, no i markę uważam, że cena jest raczej przyzwoicie skalkulowana.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za krótko użytkuję, żeby móc cokolwiek powiedzieć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za krótko mam to auto żeby móc to skomentować.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GT 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Levorg Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Levorg Kombi