Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Legacy V Sedan

Darek, 5 lat temu
Silnik 2.0 D 150KM 110kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 170 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Subaru Legacy V Sedan 2.0 D 150KM 110kW od 2009 - Oceń swoje auto
4,43
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Właściwie nie zawieszenie ale cały układ jezdny. Jeżdziłem już wieloma samochodami, ale tak jak to subaru nie jeździ żadne auto, no może Audi Quatro - super!
4,0
Całokształt
Legacy V w wersji COMFORT ze "wszystkim" :), Trudno znaleźć słabą stronę oprócz silnika (wg mnie słabo rozwiązana konstrukcyjnie dlatego może być awaryjny). Jeśli ktoś wymienił silnik w ASO na nowy to ma już samochód POZBAWIONY WADY i robi się z tego rewelacyjne auto
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo dobry dopóki działa, może paść i wtedy ratuje tylko wymiana w ASO, na szczęście te nowe silniki już tego problemu konstrukcyjnego nie mają
5,0
Skrzynia biegów
troszkę twarda ale precyzyjna i wygodna. Raczej "męska" w użytkowaniu
5,0
Układ jezdny
REWELACYJNY! Nie ma chyba normalnego seryjnego auta z takim układem jezdnym, taką pewnością prowadzenia w zasadzie w dowolnych warunkach i z dowolną prędkością
5,0
Karoseria
ładna, drapieżna, może choć nie musi się podobac - jak dla mnie linia ponadczasowa
Komfort
4,0
Widoczność
w sedanie słaba widoczność do tyłu przy cofaniu i trzeba się tego nauczyć gdzie kończy się auto. Mojego egz to nie dotyczy ze względu na kamerę cofania i czujniki parkowania z przodu i tyłu
5,0
Ergonomia
Japońskie auta mają to do siebie, że w wiekszości człowiek wsiada i wie od razu gdzie co jest. Po prostu przewidywalnie. Nie ma popielniczki - co jest akurat dla mnie jak najbardziej OK bo nie palę i toleruje palenia w samochodzie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko OK, chociaz na tak duże auto w środku to z tyłu mogłyby być sterowane nawiewy. Polecam przyciemnić szyby tylne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodne fotele (mam skórę wentylowaną) sterowane elektrycznie z regulacją na odcinku lędźwiowym, z tyłu bardzo dużo miejsca nawet dla wysokich osób
4,0
Wyciszenie
do 120-130 komfortowo, przy ok. 150-160 już słychać szum, głównie powietrza, plusem jest to, że juz powyżej tej predkości hałas nie rośnie, nawet przy 200 jest podobnie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwo w normie, nawet przy cięższej nodze, zuzycie max 7,4-7,6 w cyklu mieszanym, na trasie tak do 140 na poziomie 6,4-6,6 mimo napedu 4x4. Koszty serwisowania niezbyt wielkie bo nie ma żadnych niespodzianek, zalecam przeglądy w ASO ale z własnymi materialami eksploatacyjnymi (olej, płyny, klocki, itp). Ubezpieczenie OC/AC niższe niż auta popularne z tego samego rocznika, bardzo niskie ryzyko kradzieży (auto monitorowane). Niestety jesli coś się dzieje przy silniku to tylko ASO
5,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby się udało znaleźć Legacy po serwisowej wymianie silnika i osprzetu to REWELACJA, bez wymiany duże ryzyko dużych kosztów
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Praktycznie żadnych: po przejechanych osobiście 90tys. km była konieczność wymiany 2 końcówek drążka kierowniczego, rury powietrza turbiny, oraz naprawy podnośnika szyby (tylny, prawy) - i to wszystko. Klocki, tarcze, płyny, filtry traktuje jako eksploatacyjne
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeśli nie wymieniony na nowy (nowego typu diesel) to Duże ryzyko awarii silnika - takie nawet ok. 50% i z tego powodu duża utrata wartości bo niewielu chetnych na zakup.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Legacy V Sedan