Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Legacy V Kombi

Nimrod, 3 lata temu
Silnik 2.0 D 150KM 110kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 190 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Subaru Legacy V Kombi 2.0 D 150KM 110kW od 2009 - Oceń swoje auto
2,79
34% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
2,0
Całokształt
Bardzo ale to bardzo słabo , zwłaszcza jak na ta markę.
Wrażenia
2,0
Silnik
Auto jako całość totalna PORAŻKA. Konstrukcyjnie źle umieszczony DPF który jest przez to non stop chłodzony (!!!) powietrzem i nie wypala się. Wymiana wtryskow wymaga rozebrania połowy auta. Wymiana pompy paliwa wymaga rozebrania silnika. Wtryski denso, mega mało popularne na naszym rynku, a nowe kosmicznie drogie . Legendarne są tez pękające bloki w dieslach. W każdym innym kraju była na to akcja serwisowa ylko nie w pl. Te auta według opinii pana z ASO (!!!) żądło dojeżdżają do 200 tysięcy przebiegu. Podkreślam ze brałem auto z polskiego salonu i z małym przebiegiem około 60k km. Co się musi dziać w importach z zza Odry tyko sobie wyobrażam.
3,0
Skrzynia biegów
Może być. Ale jak na ta klasę auta to na prawdę bez rewelacji.
4,0
Układ jezdny
Turaj ok, auto łatwo się prowadzi, nie myszkuje przy większych predkosciach
4,0
Karoseria
Nie było większych problemów
Komfort
3,0
Widoczność
Duże lusterka, ogólnie widoczność ok
3,0
Ergonomia
Znowu. Niby ok, ale jak na klasę i koszt auta to sorry ale superb ma więcej miejsca i lepsze rozwiązania, mimo ze nie jestem fanem wag-a.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla dwójki dorosłych z jednym dzieckiem ok
3,0
Wyciszenie
Do 120 ok , potem głośno
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo drogie w utrzymaniu auto, dosłownie wszystkie części są drogie. Zaczynajac od teleskopów of klapy bagażnika które nagminnie siadają, osłon lamp xenonowych które się wypalają i nie odbijają światła. Tak jak pisałem wtryskiwacze i cała reszta mega drogie i jest problem z dostępnością części. Allegro nie pomaga, to nie jest i nie było popularne auto wiec zamienników jest bardzo mało. O fachowości ASO szkoda nawet gadać. Wystarczy sprawdzić ile mieli pozwów związanych z silnikami 2.0 diesel
1,0
Stosunek jakość/cena
Nigdy więcej. Auto dla bardzo cierpliwych i bardzo zamożnych. Którzy w dodatku mało jeżdżą
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
6 letnie auto przy przebiegu 150k wymagało remontu za około 12 tysięcy. I były to tylko rzeczy konieczne do zapewnienia eksploatacji auta. 12 tysięcy bo u znajomego mechanika na kombinowanych po całej Europie częściach (ebay). W ASO byłoby ponad 20 tysięcy. Pod względem kosztów eksploatacji najgorsze auto jakie w życiu miałem.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Legacy V Kombi