Nic dodać nic ująć. Silnik rewelacja, lepszy diesel niż w VW 2.0 TDICR, lepsza elastyczność, mniej pali i cichszy, jakość wykończenia bdb. Prowadzenie rewelacja.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacyjny a jeździłem już różnymi 2.0 turbo dieslami o podobnej mocy, silnik szybko reaguje na gaz i jest cichy no i spalanie przy napędzie 4x4 wg mnie niskie w mieście 6,5 l/100
4,0
Skrzynia biegów
Normalnie zmienia biegi, bez zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
Rewelacja, ale nie może być inaczej przy stałym napędzie 4x4, no i obniżony środek ciężkości silnika typu boxer powoduje brak przechyłu na łukach
Komfort
4,0
Widoczność
bardzo dobra, lusterka boczne duże przy cofaniu pomocna kamera
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu bez problemu, trochę czasu potrzebowałem aby przyzwyczaić się do wyświetlacza dotykowego navi i multimediów
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń, grzeje i chłodzi dobrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wnętrze obszerne z przodu i tyłu nawet dla wyższych pasażerów z tyłu, ja mam 183 cm i za mną jak usiądę jest wystarczająco miejsca na nogi i głowę
4,0
Wyciszenie
Jest to kombi i duże lusterka boczne nie powodują że jest cicho jak w sedanie, oczywiście chodzi mi o prędkości autostradowe, chociaż powyżej 160 km/h jest ciszej niż między 140 a 160 km/godzinę, podczas jazdy miejskiej cisza ,
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wymiana oleju i filtrów co 15 tys km powoduje większe koszty niż wymiana co 30 tys km ale jeżeli to mają być jedyne koszty to je akceptuje bo żadnej awarii nie było , może ci co wymieniają rzadziej olej mają problem z silnikiem bo czytałem, że niby są problemowe, u mnie 200 tys i zero problemów
4,0
Stosunek jakość/cena
Przez 3 lata i przejechania 60 tys km, wymieniłem tylko oleje, filtry co 15 tys i raz klocki z przodu i z tyłu
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 150KM 110kW
[l/100km]