Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Legacy V Kombi

dragon, 9 lat temu
Silnik 2.0 D 150KM 110kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 29 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Subaru Legacy V Kombi 2.0 D 150KM 110kW od 2009 - Oceń swoje auto
2,77
34% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Turbina i DPF
3,0
Całokształt
Jak na auto za około 150 tyś. to kicha. Można znaleźć na rynku zdecydowanie lepsze auto z lepszą obsługą serwisową.
Wrażenia
2,0
Silnik
Jak na diesla dynamiczny, ale niestety ciągłe problemy z DPF (większość użytkowany na trasach) i turbina padła po 16 tyś km (auto stało trzy tygodnie w serwisie)
3,0
Skrzynia biegów
Czasami haczy się jedynka i wsteczny.
4,0
Układ jezdny
Dość dobry, choć po marce Subaru można spodziewać się więcej.
Komfort
3,0
Widoczność
Jak za tą kasę przeciętny. Po przekroczeniu prędkości powyżej 130 km/h robi się głośno.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i pod ręką.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Problemy z klimatyzacją - ustawiasz temperaturę ale niestety musisz ustawić niższą aby schłodzić do odpowiedniego poziomu. Generalnie jak w starych autach jak jedziesz to jest wszystko OK, jak stoisz w korku to się gotujesz. W serwisie stwierdzili że jest OK a ten typ tak ma.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele są bardzo wygodne a przestrzeni z tyłu jest prawie tyle co w Skodzie Superb.
2,0
Wyciszenie
Tu jest marnie jak na auto w tej klasie i cenie. Jak wspominałem po przekroczeniu prędkości powyżej 130 km/h robi się nieprzyjemnie głośno od opływającego powietrza i toczenia kół.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na auto ze stałem napędem 4X4 jest OK.
2,0
Stosunek jakość/cena
Cena za wysoka w stosunku do jakości i komfortu.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterki podczas dwuletniego użytkowania: - zapychający się DPF -większość użytkowany na trasach; odmowa reklamacji, - awaria turbiny - zawsze schładzana po intensywnej jeździe; uwzględniono reklamacje, - problemy z klimatyzacją; odmowa reklamacji, - oznaki zużyci sprzęgła, - po 10 tyś km. rozleciała się nakładka gumowa na pedale sprzęgła; tandeta wyprodukowana na Tajwanie; odmowa reklamacji, - po 25 tyś km przetarcia "skóry" na oparciu fotela kierowcy; odmowa reklamacji PO DOŚWIADCZENIACH Z TYM AUTEM I SERWISEM SUBARU TO PODZIĘKOWAŁEM I SPRZEDAŁEM.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Usterki podczas dwuletniego użytkowania: - zapychający się DPF -większość użytkowany na trasach; odmowa reklamacji, - awaria turbiny - zawsze schładzana po intensywnej jeździe; uwzględniono reklamacje, - problemy z klimatyzacją; odmowa reklamacji, - oznaki zużyci sprzęgła, - po 10 tyś km. rozleciała się nakładka gumowa na pedale sprzęgła; tandeta wyprodukowana na Tajwanie; odmowa reklamacji, - po 25 tyś km przetarcia "skóry" na oparciu fotela kierowcy; odmowa reklamacji PO DOŚWIADCZENIACH Z TYM AUTEM I SERWISEM SUBARU TO PODZIĘKOWAŁEM I SPRZEDAŁEM.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Legacy V Kombi