Jak na auto za około 150 tyś. to kicha. Można znaleźć na rynku zdecydowanie lepsze auto z lepszą obsługą serwisową.
Wrażenia
2,0
Silnik
Jak na diesla dynamiczny, ale niestety ciągłe problemy z DPF (większość użytkowany na trasach) i turbina padła po 16 tyś km (auto stało trzy tygodnie w serwisie)
3,0
Skrzynia biegów
Czasami haczy się jedynka i wsteczny.
4,0
Układ jezdny
Dość dobry, choć po marce Subaru można spodziewać się więcej.
Komfort
3,0
Widoczność
Jak za tą kasę przeciętny. Po przekroczeniu prędkości powyżej 130 km/h robi się głośno.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i pod ręką.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Problemy z klimatyzacją - ustawiasz temperaturę ale niestety musisz ustawić niższą aby schłodzić do odpowiedniego poziomu. Generalnie jak w starych autach jak jedziesz to jest wszystko OK, jak stoisz w korku to się gotujesz. W serwisie stwierdzili że jest OK a ten typ tak ma.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele są bardzo wygodne a przestrzeni z tyłu jest prawie tyle co w Skodzie Superb.
2,0
Wyciszenie
Tu jest marnie jak na auto w tej klasie i cenie. Jak wspominałem po przekroczeniu prędkości powyżej 130 km/h robi się nieprzyjemnie głośno od opływającego powietrza i toczenia kół.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na auto ze stałem napędem 4X4 jest OK.
2,0
Stosunek jakość/cena
Cena za wysoka w stosunku do jakości i komfortu.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterki podczas dwuletniego użytkowania:
- zapychający się DPF -większość użytkowany na trasach; odmowa reklamacji,
- awaria turbiny - zawsze schładzana po intensywnej jeździe; uwzględniono reklamacje,
- problemy z klimatyzacją; odmowa reklamacji,
- oznaki zużyci sprzęgła,
- po 10 tyś km. rozleciała się nakładka gumowa na pedale sprzęgła; tandeta wyprodukowana na Tajwanie; odmowa reklamacji,
- po 25 tyś km przetarcia "skóry" na oparciu fotela kierowcy; odmowa reklamacji
PO DOŚWIADCZENIACH Z TYM AUTEM I SERWISEM SUBARU TO PODZIĘKOWAŁEM I SPRZEDAŁEM.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Usterki podczas dwuletniego użytkowania:
- zapychający się DPF -większość użytkowany na trasach; odmowa reklamacji,
- awaria turbiny - zawsze schładzana po intensywnej jeździe; uwzględniono reklamacje,
- problemy z klimatyzacją; odmowa reklamacji,
- oznaki zużyci sprzęgła,
- po 10 tyś km. rozleciała się nakładka gumowa na pedale sprzęgła; tandeta wyprodukowana na Tajwanie; odmowa reklamacji,
- po 25 tyś km przetarcia "skóry" na oparciu fotela kierowcy; odmowa reklamacji
PO DOŚWIADCZENIACH Z TYM AUTEM I SERWISEM SUBARU TO PODZIĘKOWAŁEM I SPRZEDAŁEM.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 150KM 110kW
[l/100km]