Jak ktoś pisze o problemach z silnikiem to najpierw powinien zasięgnąć opinii o dieslach w Subaru. Nie kupuje się diesla Subaru. No chyba że po 2013 poprawioną wersję ale to i tak ryzykowne. Auto wygodne i przestronne praktycznie bezawaryjne bo jakieś drobiazgi to nie awarie. Trochę nie postarali się przy projektowaniu przednich foteli. Są najnormalniej brzydkie i średnio wygodne. To jedyny minus. Spalanie ok 6,5-7. Plus za duże lusterka zewnętrzne. Doskonała widoczność. Jedyna uwaga do silnika... Za mało mocy. Mogli zostawić 165 KM jak było w czwartej generacji. W porównaniu do niemieckiego szrotu w którym ciągle się cos psuje to idealne auto. Minusem może być jeszcze rdzewiejące elementy zawieszenia. Wahacze, wózek tylnego zawieszenia... Poza tym lać paliwo, zmieniać olej i cieszyć się jazdą
Wrażenia
5,0
Silnik
Mógł by być mocniejszy
5,0
Skrzynia biegów
Zmienia biegi płynnie bez szarpnięć.
4,0
Układ jezdny
Rdzewiejące elementy zawieszenia ale przynajmniej się nie wybija w niemieckim tempie.
5,0
Karoseria
Nie rdzewieje.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest wystarczająco dużo nawet dla osób o sporym wzroście
5,0
Wyciszenie
Nie za bardzo wyciszone ale i tez nie przesadnie. Można usłyszeć jak silnik mruczy podczas przyspieszania
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanio nie jest no ale trzeba się z tym liczyć.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze trudno o bardziej bezawaryjny samochód.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko w końcu kiedyś ma prawo się zepsuć. Zwłaszcza drobiazgi
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 150KM 110kW
[l/100km]