Cóż, oto re-opinia nt ww auta po 100 tys eksploatacji z perspektywy już byłego (dzięki Bogu) użytkownika. Euforia po zakupie minęła, zaczęły się trudne dni
Wrażenia
2,0
Silnik
Byłoby świtnie gdyby nie padnieta turbina przy 70 tys, wymiana wtrysków przy podobnym przebiegu - jedyny plus to że jeszcze w okresie i na gwarancji (ostatnie miesiące - sic). pobyt auta w serwisie ok 2 mce !
2,0
Skrzynia biegów
Precyzja i łatwość poruszania jak w polonezie
4,0
Układ jezdny
Tu nie mogę się przyczepić tym razem
Komfort
4,0
Widoczność
bez uwag
3,0
Ergonomia
tylne siedzenia nie składane - jakiś zart
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
spalony komputer sterowania klimą przez latający sobie przewod w okolicy - wada fabryczna niestety usterka po gwarancji - koszt naprawy na częściach z odzysku 2tys
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bz
3,0
Wyciszenie
klekot na zimnym silniku, przeciętnie jak na diesla
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeśli chodzi o spalanie przyzwoicie ale koszty dodatkowe i obsługa serwisowa to już inna bajka
2,0
Stosunek jakość/cena
lata siwietnosci marki mamy dawno za sobą a eksperyment z dieslem bardzo nietrafiony do czego ani producent ani dealer się nie przyzna
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jw., gdyby nie gwarancja to koszty naprawy ok 20 tys,
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 150KM 110kW
[l/100km]