Przeniesienie napędu
: Genialny napęd, konkurencja z tyłu
5,0
Całokształt
Nie pracuje w serwisie subaru, staram się być obiektywny. Samochód ciut za drogi . Do tej pory leje paliwo i jeżdże. Auto traktuje jako środek transportu a nie podnosze do rangi kapliczki. Jazda na mokrym no i w zimie daje duuuużo frajdy - prawdziwy AWD.
Wrażenia
4,0
Silnik
Po rozgrzaniu wysoka kultura pracy, na zimno klekot. Dynamiczny, cichy, bez zastrzezeń
3,0
Skrzynia biegów
Duża wada to brak 6tego biegu. Wsteczny wchodzący z oporem. Obiektywnie w VW pracuje o niebo lepiej.
5,0
Układ jezdny
Subaru to subaru, właściciele wiedzą co mówie. Perfekt.
Komfort
4,0
Widoczność
Zadawalająca.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejcu pod ręką.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przejściowe problemy z klimą, przy ustawionych 20 st C długo dmuchała dość ciepłym powietrzem, potem sie uspokoiło.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
190 cm wzrostu, mieszcze się bez zarzutów, z tyłu nie jeżdże
5,0
Wyciszenie
Nie przeszkadza mi szum powietrza nawet przy 200/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto max 7.4, trasa 5.6 nie chce więcej, średnio ok 6.2
przegląd śr ok 1200zl
naprawy - wymiana przedniej szyby - ok 3400zl dużo?
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rozpętana batalia na forum o sprzegło wywołała przejściową panikę, na razie spokój
W rocznym aucie rdzawy zaciek w okolicy grila był niemiłym zaskoczeniem, usuniety nie powrócił ale wstyd był.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak dotąd brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 150KM 110kW
[l/100km]