mocne rozczarowanie jak na subaru, które słynie z niezawodności. do tego to sprzęgło !
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
problem ze wstecznym, brak 6 biegu
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
miejsce na kubki do bani. w trasie ciężko jest trafić we właściwe miejsce z kubkiem. wg mnie powinien być w widocznym miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mało miejsca z tyłu dla pasażerów. średniej wielkości bagażnik
3,0
Wyciszenie
słychać odgłosy z zewnątrz w trackie jazdy - opony - wiatr
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
chyba liczyli się z tym, że będzie sprzęgło padało i na tym sobie dorobią.
Stanowczo odradzam zakupu tego samochodu. Z tego co się orientowałem we wszystkich nowych modelach występuje problem ze sprzęgłem - silnik diesla 2,0.
Japońce dali ciała i nie chcą się przyznać.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy odbiorze auta z salonu były już poprawki. miałem duże wątpliwości czy mój egzemplarz produkowany był w Japoni. Jesli był to Japończyk był na dużym kacu !
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
prawo jazdy mam od 1993 r. od tego momentu mam już praktykę, również na samochodach dostawczych. nie jestem kierowcą rajdowym, lubię spokojną jazdę. Przejechałem dopiero 20 tyś km i padło sprzęgło pomino zmniejszonego (przez serwis) momentu obrotowego. W serwisie dowiedziałem się, że nie umiem jeździć, i że naprawa sprzęgła w aucie na gwarancji będzie mnie kosztowała - uwaga - 5900 zł !!! To jakiś absurd ! Sprawę kieruję do sądu i rzecznika praw konsumenta !
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 150KM 110kW
[l/100km]