jest wiele drobiazgow, ktore moglyby sprawic zycie kierowcy oraz pasazerow jeszcze bardziej komfortowym jakkolwiek porownujac do innych samochodow w tej klasie, Subaru Legacy jest nie do pobicia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Poza duzym apetytem na paliwo reszta w tym silniku jest doskonala. Cichy, elastyczny i mocny.
4,0
Skrzynia biegów
tylko 4 biegi, spore opznienia na normalnym programie, na programie sport skrzynia dziala doskonale
5,0
Układ jezdny
nie da sie poroznac nieczodogo do STALEGO 4x4
Komfort
5,0
Widoczność
Pierwszy raz slupki nie zaslaniaja mi widocznosci na zakretach.
4,0
Ergonomia
bliski doskonalosci ale jest pare drobiazgow, ktre mogly by byc lepsze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima sprawdzona w ekstremalnych upalach sprawdza sie doskonale choc mogla by byc dwustrefowa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie potrzeba mi wiecej przestrzeni
5,0
Wyciszenie
to jest klasa dla siebie, przy 140km/h nadal mozna sluchac muzyki klasycznej bez zaklucen
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
silnik doskonaly ale paliwozerny
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupilem auto w Szwajcari gdzie cena jest nizsza od Passata wiec nie mam co nazekac na cene. Nie ma na rynku drugiego auta innej marki, ktory oferuje tak wysaka jaosc oraz wyposazenie (4x4 czy szklany dach) w tej cenie (41 tys CHF). CO innego cena w Polsce gdzie cena jest zawyzona o jakies 20% i nie do zakceptowania.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
klasa sama dla siebie Toyota to przedszkolak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Toyota to przedszkolak jakosc fantastyczna
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 i 4WD 173KM 127kW
[l/100km]